![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 26-01-2008
Skąd: Łódź-Dąbrowa
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 16V + Diego G3 + TAP-01
Rocznik: 1999
Postów: 696
|
![]()
Już kiedyś to robiłem w takim samym parowniku, ale ostatnio rozbierałem obecny parownik i podczas skręcania nasunęło mi się pytanie...
Pod dużą membraną, tam gdzie jest mała membrana przykręcona, jest pewna sprężyna, a mianowicie drut sprężynujący w postaci U wykrzywionego, który jednym krańcem opiera się o małą membranę a drugi kraniec jest przykręcony do obudowy. Podczas skręcania zapomniałem jak fabrycznie była ustawiona ta śruba, wydaje mi się że odpowiada ona za ciśnienie rozprężanego gazu I stopnia, im bardziej się przykręci tym da większe ciśnienie i większą wydajność? Ale co wtedy ze spalaniem , wzrośnie? Nie wiem...
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-08-2005
Postów: 161
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 26-01-2008
Skąd: Łódź-Dąbrowa
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 16V + Diego G3 + TAP-01
Rocznik: 1999
Postów: 696
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
To link do stronki gdzie ktoś już regenerował ten parownik - może się przydać.
__________________
Nic nie jest na tyle dobre by nie można było tego ulepszyć.... |
![]() |
![]() |