|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-04-2008, 21:34 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-04-2008
Postów: 3
|
Kupiony Ka - jak sprawdzić poszczególne podzespoły?
Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jestem tutaj pierwszy raz i proszę o wyrozumiałość Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Moi rodzice zakupili sobie Forda Ka 2000 ro 1.3 silnik. Proszę powiedzcie mi jak mogę go sprawdzić? Dokładniej: jak mogę sprawdzić AIRbagi - kontrolka się nie zaświeca (mam pierwszy raz styczność z poduchami i się nie orientuje czy pali się jakaś kontrolka czy jak to miałoby wyglądać). Kolejną rzeczą jest ilość oleju w silniku, na bagnecie widziałem, że sporo ubyło, załapało się na samym końcu bagnetu. Czy ten model Fordzika wyświetli usterki po złączeniu pinów w miejscu bezpieczników? Jeżeli tak, to prosiłbym o informację jakie piny należy ze sobą połączyć i podesłać mnie do tabeli błędów. Z góry dziękuję za Wasze wypowiedzi. Gdybym o czymś zapomniał z edytuję wypowiedź i dopiszę co mnie ewentualnie jeszcze martwi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam serdecznie, j4ku3 EDIT: Na odpalonym silniku w momencie kiedy kręcę kierownicą słychać jakby w niej był "piasek" od czego to może być? Poduchy są wystrzelone? Z oględzin zewnętrznych doszedłem do wniosku, że od strony kierowcy był przestrzelony: na masce przy reflektorze są ślady po niedotartej szpachli, drzwi kierowcy przy błotniku niemal że się z nim stykają, przednia szyba nie jest fabryczna - po wymianie. Interesują mnie kontrolki, a dokładniej od czego one są. W górnym rzędzie są 3 duże pierwsza od ABSu a kolejne 2 w ogóle się nie zapalają. |
19-04-2008, 17:54 | #2 |
Postów: n/a
|
Re: Kupiony Ka - jak sprawdzić poszczególne podzespoły?
Przede wszytkim takie pytania powinno się zadać PRZED kupnem autka, a nie po. No ale skoro już jest "po fakcie" to informuję, że po przekręceniu kluczuka w stacyjce do położenia zapłon, powinny się zapalić kontrolka poduszki, ABS (jeśli jest), ładowanie, olej i kontrolka silnika. Jeśli ta od poduchy się nie świci, to już jest to niestety podejrzane, tym bardziej, że jak piszesz, zauważyłeś że autko było jednak bite. Warto pojechać z samochodem na komputer, niekoniecznie do ASO, będziesz wiedział na 100% co jest nie tak.
|
19-04-2008, 21:52 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-04-2008
Postów: 3
|
Re: Kupiony Ka - jak sprawdzić poszczególne podzespoły?
Dokładnie, ale jak to mówi przysłowie "Mądry Polak po szkodzie". Z tego co piszesz nie zapala się kontrolka ani od poduszek ani od silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W poniedziałek podjadę do PZMotu, mam tam bd znajomego, mam nadzieję, że dowiem się czegoś więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Podzielę się informacjami po powrocie z serwisu. Pozdrawiam
|
20-04-2008, 06:33 | #4 | |
Postów: n/a
|
Re: Kupiony Ka - jak sprawdzić poszczególne podzespoły?
Cytat:
co i jak. Pozdr. :fcp1 |
|
21-04-2008, 18:33 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-04-2008
Postów: 3
|
Re: Kupiony Ka - jak sprawdzić poszczególne podzespoły?
Hello Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wróciłem od dniagnosty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Poduszek w fotelach nie mógł sprawdzić, ale poducha kierowcy i pasażera jest zaślepiona, a pod zaślepkami pustka. Na pewno było coś robione na podłodze za przednim lewym kołem. Widać grubą warstwę lakieru i bitexu. Mówili, że mógł być spawany. Dowiadywałem się, ale podpięcie pod komputer w servisie Forda to koszt rzędu 300zł. Jeśli chodzi o elementy jezdne to testy wyszły pozytywnie. Amortyzatory mają jeszcze ponad 62% żywotności, hamulce i ABS sprawny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dzisiaj wymieniłem podstawowe sprawy eksploatacyjne: olej, filtry, świece, uszczelkę pod pokrywką zaworów, przeczyściłem silniczek krokowy, regulacja zaworów. Na razie pozostało tylko śmigać i sprawdzić diody w zegarach. Podzielę się informacjami po kolejnym servise Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrowionki
|
22-04-2008, 06:19 | #6 | |
Postów: n/a
|
Re: Kupiony Ka - jak sprawdzić poszczególne podzespoły?
Cytat:
|
|