![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Witam.
Problem jak w temacie. Po wymianie rozrządu i regulacji luzów zaworowych (czyt. ściągnieciu dekla zaworów) zaczął się pocić "na" odmie (od tylniej strony silnika). Co może być przyczyną. Czyżby przytkane przewody? Co sądzicie? Jakie sugestie.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
![]()
Przyczyna może być prozaiczna-skoro sciągano pokrywę zaworów zdejmowana była odma-może wystarczy poprawić tą opaskę,ewentualnie wymienić na nową.
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]() Cytat:
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
|
![]() |
![]() |