![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-07-2008
Postów: 2
|
![]()
Witam,
Mam problem z moim Focusem 2004 1,8 diesel 100Koni. Od pewnego czasu wydobywa mi się czarny dym z rury na większych obrotach. Im wyższe obroty tym bardziej,na małych obrotach nie dymi wcale. Nie wiem co to jest, macie jakiś pomysł? Mam tez wrazenie ze im więcej paliwa tym więcej dymu. Podpowiedzcie coś dzięki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 19-07-2008
Model: mondeo
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 17
|
![]()
witam
odpowiedzi na czarnuchny dymek z rury nie znam, sam jej poszukuje ,bo w moim mondeo mam dokladnie ten sam problem, na pocieszenie moge powiedziec,ze zauwazylem to w wielu autach i starych i mlodych. jest to intrygujace,delikatnie mowiac,jak wciskasz gaz autko ,owszem idzie ,ale te tumany dymu,obled ,chwilami traci sie widocznosc przez wsteczne lusterko, na domiar zlego zauwazylem kolejny problem, dotyczy on oleju silnikowego, dzieje sie z nim cosik dziwnego, zaraz po jego wynianie staje sie on czary, jakby zabarwiony sadza,jest czarny jak dym wydobywajacy sie z wydechu. panowie ,prosze o pomoc
__________________
Maniek |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,058
|
![]() Cytat:
Co do dymu to ja akurat nie obczajam w ogóle tdci ale teoretycznie powinien to być problem z wtryskiem paliwa. Może po prostu wtryski leją albo coś w tym rodzaju (wiem, że to common rail i tam nie ma pompy ale wtryskiwacze owszem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) Jakiś niewielki czarny dym z rury wydechowej, to bym się tym nie przejmował w ogóle bo każdy diesel tak musi czasem zrobić. Ale czarna chmura to już naprawa. Tutaj na forum raczej Wam tego nikt nie zdiagnozuje, bo może to być różnego rodzaju usterka czy coś. Po prostu trzeba odwiedzić mechanika.
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
maniektelford, EGR bym sprawdził...
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-07-2008
Postów: 2
|
![]()
A co to jest EGR? Problem polega na tym że byłem w dwóch warsztatach i nie potrafią mi tego zdiagnozować. A w obu podłączyli pod komp i mówią że nie ma błędów. Znacie może jakieś dobre warsztaty- nie zbyt drogie znające się na dieslach?najlepiej w okolicach warszawy?
Dzięki za pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
w opcji "szukaj" jest dużo na ten temat...średnio raz w tygodniu ktoś nowy temat zakłada :fcp27
...sprawdź rury od turbo...jak tłuste...to nieszczelne...do uszczelnienia lub wymiany :fcp1
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |