![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-01-2004
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MKII
Silnik: 1.6 16V + LPG STAG300
Rocznik: 1997
Postów: 283
|
![]()
Mam do Was, szczególnie użytkowników podobnych modeli z instalacją gazową, pytanie czy warto w moim przypadku zakładać gaz.
Silnik 1.6 16V Zetec Przebieg prawie 180 tys. km (i to mnie najbardziej zastanawia) Ile mam zamiar jeździć? Miesięcznie około 2,5 tys km. Instalacje chciałbym założyć BRC. Pod wzgledem kosztow napewno wyjdzie taniej, pytanie jak zniesie to silnik z takim juz przebiegiem? Co o tym myślicie?
__________________
Pozdrawiam. Uwaga! Administratorzy forum nie udzielają porad technicznych przez PW! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Toruń
Model: KIA CEE'D
Silnik: 0,9 oraz 2.0 CRDi
Rocznik: 2010
Postów: 1,917
|
![]()
goral, Przebiegiem się nie martw, większość nie wie jaki ma rzeczywisty przebieg, jeżeli dobrze chodzi ci na benzynie, to na gazie też musi chodzić dobrze i długo. Bardziej mnie martwi pojemność twojego silnika, teoretycznie możesz założyć II generację, ale wtedy masz widoczny i przede wszystkim odczuwalny spadek mocy, jak założysz ciut droższą sekwencje to ubytek mocy jest mniejszy, jednak przy silniku, który raczej męczy się z tą budą, to na pewno to odczujesz. Jeżeli nie przeraża cię takie zachowanie samochodu to nie masz się co dłużej zastanawiać. Znajdź dobrego gazownika i witaj w rodzinie LPG.
__________________
KIA CEE'D 2.0 CRDi Były:Mondeo 2.0 GHIA '98r.LPG czarne Kombi;Escort 1.6CLX '90r. czerw. liftback; Skoda 125L |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 31-01-2004
Skąd: Małopolska
Model: Mondeo MKII
Silnik: 1.6 16V + LPG STAG300
Rocznik: 1997
Postów: 283
|
![]()
Tylko sekwencja wchodzilaby w grę. A do mozliwości tego silnika juz sie przyzwyczaiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, gazownik z fugazi, wspominał, że jak mam luzy zaworowe regulowane ręcznie, to trzebaby dołożyc dodatkowa instalacje smarującą. Orientujecie sie, w ktorych rocznikach luz zaworowy byl regulowany recznie a w ktorych hydraulicznie? I czy rzeczywiscie jest to potrzebne?
__________________
Pozdrawiam. Uwaga! Administratorzy forum nie udzielają porad technicznych przez PW! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 28-05-2005
Skąd: Ruda Śląska
Model: Mondeo Mk IV
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3,768
|
![]()
o ile się nie mylę to do końca 98 roku była hydraulika
__________________
"tylko dwie rzeczy są nieskończone. wszechświat i ludzka głupota. mam wątpliwości co do wszechświata" - Albert Einstein Było: Mondeo MkII 1,8 + sekwencja, mkIII 2,2tdci |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-12-2007
Skąd: proszowice
Postów: 93
|
![]()
jesli jest czarna pokrywa to recznie jesli srebrna to samoregulujace
__________________
MONDEO 97 1.8 bp + gaz seqent BRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 06-01-2005
Skąd: Ostrołęka
Model: Mercedes E200 Avantgarde
Silnik: Pb + turbo + chip - 220KM/
Rocznik: 2013
Postów: 747
|
![]()
daj sobie spokój z lubryfikacją :>
__________________
FORD CLUB POLSKA - JESTEM ZNOWU, Ford to jakaś choroba przewlekła - wraca w najmniej spodziewanym czasie ![]() Wypuśćcie tuczniki, podpalcie wychodek, będziemy mieli nowego naczelnika |
![]() |
![]() |