![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-03-2008
Postów: 202
|
![]()
no właśnie;wiem że temat był poruszany milon razy i pewnie go ktoś zaraz zamknie,ale sprubuje.Chodzi mi o otwarcie termostatu,jaka szczelina powinna sie pokazać żeby stwierdzić że termostat jest dobry,mam trzy termostaty i każdy otwiera się inaczej,2 nowe[po wrzuceniu do wrzątku otwierają się z 0,5 cm a po wyciągnięciu odrazu się zamykają] i jeden stary motorkrawta[ten natomiast otwiera się na maxa a po wyciągnięciu powolutku zamyka jakieś 6,7sekund]no i tu dylemat które działają poprawnie,z góry dzięki za info
__________________
w moim fordzie są korniki!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-03-2008
Postów: 202
|
![]()
i wszysto jasne dzięki,
__________________
w moim fordzie są korniki!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-04-2008
Skąd: dolnośląskie, DSW
Model: tucson
Silnik: 2.0d
Rocznik: 2005
Postów: 713
|
![]() Cytat:
tamte są dużo lepsze na zimę.
__________________
... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-04-2008
Skąd: dolnośląskie, DSW
Model: tucson
Silnik: 2.0d
Rocznik: 2005
Postów: 713
|
![]()
Wolę mieć czajnik, niż lodówkę.
__________________
... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Postów: n/a
|
![]()
ale jak piszesz
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-04-2008
Skąd: dolnośląskie, DSW
Model: tucson
Silnik: 2.0d
Rocznik: 2005
Postów: 713
|
![]()
Nie wnikam i nie kłócę się. Wystarczy mi, jeśli ciepłe powietrze z kratki leci kilometr po starcie. Innym też polecam "późne" termostaty na zimę.
Ale skoro otworzyłeś temat, to sugeruję montaż tego, który otwiera się na mniejszą szczelinę. Nie chcesz czajnika - zamontuj ten "dobry" i już.
__________________
... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]() Cytat:
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-04-2008
Skąd: dolnośląskie, DSW
Model: tucson
Silnik: 2.0d
Rocznik: 2005
Postów: 713
|
![]() Cytat:
zauważ, że nie podał fi ruchomej części o mniejszym skoku, tzn czy większa, równa, mniejsza. Nie wiadomo z jakiego auta. Więc nie jest jasne, czy do jego silnika jest odpowiedni AKURAT TEN motorcraft. A ta teza o przegrzaniu działa też w przeciwną stronę: teraz na tym termostacie może być niedogrzany. Ale ok, brnę za daleko a nie o to mi chodziło...chciałem zwrócić uwagę na to że szyciej nagrzany silnik to oszczędność paliwa, ciepło w kabinie etc. Kolega zamontuje taki, jaki uważa za stosowne. P.S. 7 razy zmieniałem termostat w nissanie dieslu żeby było optymalnie. Oni projektują termostaty dla modeli aut pod zalecany KONKRETNY PŁYN, zalecany konkretny olej silnikowy, drożną chłodnicę etc. Nie zachowany ten warunek to termostat jest o d...rozbił i trzeba indywidualnie kombinować. Dlatego ludzie zgłaszają tak różne zachowania termostatów ( oraz generalnie układów chłodzących) w takich samych wozach. Chociażby wieczna polemika n/t "gdzie wskazówka temp stoi"... sorry za wywód, ale lubię pogadać i myślę że się nie obrazicie.
__________________
... |
||
![]() |
![]() |