![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-06-2008
Postów: 3
|
![]()
Pasiadam zwykłą instalację ,silnik 1,8.Pytam ponieważ rano auto pali "na dotyk",ale po kilku kilometrach jazdy .Jak zgaszę silnik to ciężko pali .Potem jak silnik osiągnie normalną tepm.jest już ok. Przełącznik do gazu jest dotykowy z jednym przyciskiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
arekp, Każde auto z instalacją gazową NALEŻY odpalać na benzynie, czy to gaźnik, monowtrysk a sekwencję benki w szczególności. Albo auto - albo sahara w kieszeni... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 341
|
![]()
nie mogę się z tym zgodzić
opalam i jeżdżę tylko i wyłącznie na gazie, nie wiem nawet czy pompa paliwa u mnie działa na gazie zrobione już ponad 300 kkm, a sam silnik bez remontu niemalże trzy razy tyle w przypadku "miękkiej" centralki należy przytrzymać ją około 10 sekunt, po tym okresie centralka przełączy się w tryb awaryjny, umożliwiający odpalenie na gazie
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/pict...pictureid=4726 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
|
![]()
mouzes,
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Postów: n/a
|
![]()
dresat ma racje, ale kazdy robi jak chce.
arekp, masz cos nie tak z regulacją, a jesli juz , to jak wcisniesz ten przycisk i bedziesz odpalał przy jego wcisnieciu, to powinien odpalic na gazie. |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-06-2008
Postów: 3
|
![]()
NIe zamieżam odpalać na gazie.Ale czasem w sytuacji awaryjnej warto wiedzieć.Dzięki za pomoc.
PS.Brat miał kiedyś kadeta i chyba benzyny to auto nie widziało.Ale to było dawno... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
![]()
Zeby nie mieć problemu z ponowbym odpaleniem zimnego silnika przełącz go na benzynę przed wyłączeniem silnika co spowoduje wypalenie całego gazu z kolektora sącego i reduktora. Przy niskich temperaturach bardzo wolno ulatnia sie propan-butan który zostaje w kolektorze sącym gdyż jest cięższy od powietrza i przy prubie odpalenia silnika zostaje podana podwójna dawka paliwa czyli benzyna wraz z gazem przez co silnik nie chce odpalić. Na ciepłym silniku nie ma problemu z odpalaniem.
Ostatnio jak wymieniałem termostat zachciało mi się przełączyć na gaz i niestety układ był zapowietrzony i reduktor zamarzł i silnik zgasł, silnik nie chciał nawet zapalić na benzynie z kolektora sącego było tylko czuć ulatniający się gaz. Dopiero po ulotnieniu się gazu silnik zapalił na benzynie
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
![]() |
![]() |