![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]()
Dzisiaj rozebrałem panel od klimatronica wyczyściłem silniczek wewnątrz bo buczał teraz chodzi cichutko ale nie w tym problem. Gdy ustwawiam na 1 biegu wentylator chodzi wolno ale gdy przełącze na 2 to łeb chce urwaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nie zawsze tak jest czasem jest inaczej tzn na 3 biegu są maxymalne obroty, moje pytanie to czy przyczyną będzie "opornica" załączona na fotce czy panel klimatronica??? A i czy ta opornica wygląda na uszkodzoną???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
|
![]()
Skoro wyjoles opornice wez omomierz i sprawdz opory(powinny malec na nastepnych wsowkach)jesli jest w pozadku to przelacznik nadmuchu.
Ostatnio edytowane przez n owicjusz ; 15-03-2009 o 18:53 Powód: ort |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]()
Masz na myśli żeby sprawdzić rezystancje między nóżkami? czyli dotykać pierwszej z drugą i pierwszej z trzecią???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
|
![]()
tak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]()
Jak podepne 1 i 2 to mam wartość 5.0ohma a jak 1 i 3 to 160 no i co waszym zdaniem to znaczy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 04-04-2007
Skąd: Stargard Szczeciński
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9Tdi 1Z teraz AHU
Rocznik: 1996
Postów: 814
|
![]()
Dwie pierwsze fotki z lewej to opornica do klimatronika. Po rawej nie wiem, ale to na opornicę nie wygląda. Jest tam tranzystor lub triak. Do manualnego sterowania wygląda mniej więcej tak [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
"nie zadawaj się z idiotą. Najpierw Cię sprowadzi do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" Ostatnio edytowane przez zibi187 ; 17-03-2009 o 07:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]()
Dwie pierwsze fotki to opornica w obudowie a dwie następne to to samo bez obudowyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
|
![]()
Chyba jest dobrze,nia sprawdzalem u siebie.
zagladales do pokretla nawiewu(przelacznika sily nadmuchow)problem morze byc tam, zly kontakt pokrztla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-09-2008
Skąd: BRUKSELA/rOPCZYC
Model: Fiesta
Silnik: 1.6 Duratec Ti-VCT
Rocznik: 2012
Postów: 497
|
![]()
I co,zagladales?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 28-02-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 1999
Postów: 35
|
![]()
Nie mam pokrętła od nawiewu bo to climatronicGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |