|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-05-2009, 13:38 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 benz 145km gaz
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
Płyn chłodzący się gotuje. Chłodnica zimna a wentylator się włącza.
Witam.mam problem z układem chłodzenia.ford mondeo 2.0 benz gaz 145km.płyn chłodzący się gotuje.chłodnica zimna a wentylator się włącza i chodzi bez przerwy.(klima wyłączona)wskażnik temp. Stoi na godz 12 czyli ok.jak dodam gazu to wentylator na chwile się wyłączy a potem włączy.jak odkręcę korek od zbiornika i przegazuje to robi się ok tzn chłodnica ciepła i wentylator włącza się iwyłącza.w styczniu wymieniłem termostat a tydzień temu pompe wody.co to możę być.mam podejżenie na uszczelke pod głowicą.pomocy.dzięki
|
17-05-2009, 15:07 | #2 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Problem z chłodzeniem
Podejrzewam, że masz walnięty zawór w korku zbiornika wyrównawczego!
Druga pozycja na tej stronie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Trzecia pozycja tutaj [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
668855686 Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 17-05-2009 o 15:11 |
17-05-2009, 15:28 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 benz 145km gaz
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
Odp: Problem z chłodzeniem
dzięki ale to nie to.korek nowy
|
17-05-2009, 15:38 | #4 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Problem z chłodzeniem
To dlaczego jak go odkręcisz to chłodnica robi się ciepła? Sam sobie wytłumacz! Nieraz słyszałem o kupieniu nowego termostatu w ASO i był od nowości wadliwy!
__________________
668855686 |
17-05-2009, 15:50 | #5 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 benz 145km gaz
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
Odp: Problem z chłodzeniem
Cytat:
|
|
17-05-2009, 17:00 | #6 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Problem z chłodzeniem
Źle mnie zrozumiałeś. Na przykładzie uszkodzonych- nowych termostatów chciałem Ci powiedzieć, że mogłeś kupić wadliwy korek!
__________________
668855686 |
17-05-2009, 17:38 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 benz 145km gaz
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
Odp: Problem z chłodzeniem
a jakie są objawy uszczelki.dzięki
|
17-05-2009, 22:17 | #8 |
ford::professional
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
Odp: Problem z chłodzeniem
Po konsultacji ze znawcą tematu jest to możliwe, że masz walniętą uszczelkę pod głowicą! Możesz jeszcze sprawdzić, czy na korku od wlewu oleju nie pojawia Ci się mleczny kożuch (osad) i czy nie ubywa płynu chłodzącego.
__________________
668855686 |
18-05-2009, 08:20 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0 benz 145km gaz
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
Odp: Problem z chłodzeniem
dzięki za pomoc .pozdrawiam
|
29-06-2010, 17:37 | #10 |
Postów: n/a
|
Odp: Problem z chłodzeniem
witam, mam pytanie. Jak się spawa skończyła. U mnie jest troszku inaczej, płyn chłodniczy zwiększa swą objętość (przez lewe powietrze czy cuś). I wywala odpływem zbiorniczka wyrównawczego. Podejrzewałem korek, no ale niestety teraz coraz bardziej się skłaniam do uszczelki po głowicą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. A czemu, ano dlatego, że mimo odkręconego korka i tak wzrasta ilość płynu chłodzącego podczas pracy.
Czy może jednak się mylę? czy warto wydać te 200 zł na diagnozę ASO, czy są wstanie sprawdzić czy to uszczelka? Dzia za pomoc |