![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
![]()
Mam do kupienia po dobrej cenie licznik elektroniczny tylko ze z diesla.I moje pytanie jest takie czy podejdzie obrotek ze zwyklego licznika(chodzi o przelutowanie go)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
To nie lepiej kupic normalny elektronik do beny i nie kombinowac, a potem swoj sprzedac, na alledrogo jest tego pelno?? Bo ja nie mam pojecia czy mozna przelozyc, znaczy czy bedzie pasowalo i dzialalo.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
![]()
dzialac bedzie ale czy bedzie pasowal.normalny(benzyna) kosztuje 120pln a ja mam po 45pln od diesla
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,648
|
![]()
W benzyniaku obroty sa liczone od cewki zaplonowej a w ropniaku od alternatora wiec moim zdaniem jezeli wogole obrotek ruszy to i tak bedzie przeklamywal. Gdzies czytalem ze sie wstawialo jakis opornik i niby pokazywal podobnie. Poszukaj w wyszukiwarce na temat zmiany licznika to moze cos znajdziesz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
sadowinski, a kostke bedziesz mial do niego?? Bo kostke tez trzeba zmienic.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
![]()
o kostce(jest tylko jedna.w starym sa dwie) wiem jest razem z licznikiem.opis podlaczenia tez mam(forum)
a co do obrotow to wiem ze sa liczone z cewki w benzynie.ale czy sam srodek bedzie pasowal? Znalazlem takie cos:[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale to jest zamiana w tych samych licznikach |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
![]()
zegary elektroniczne to calkiem inna bajka i nie przerobisz ich tak, jak w tym linku
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Postów: n/a
|
![]()
zegary elektroniczne od diesla i benzyny sa takie same. Mogą mieć tylko inne oprogramowanie. Nie pamietam dokładnie, ale wejście do obrotomierza jest na innym pinie w dieslu a na innym w benzynie.
Pamietam, ze jak zakładałem swój i robiłem testy "na stole" to w samodiagnostyce pokazywał mi czasami, ze jest od diesla, a czasami, ze od benzyny. Nie doszedłem co na to wpływa. |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 08-01-2008
Skąd: woj.opolske(Kędzierzyn-Koźle)
Model: Focus MK 1 (kombi)
Silnik: 1,8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 693
|
![]()
Slawko to czyli rozumiem ze zegary od diesla podejda do benzyny tylko sygnal do obrotka jest na innym pinie?To jak podlacze zegary wedlug twojego opisu(forum),to powinno wszystko smigac jak nalezy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
poczytaj:
http://forum.fordclubpolska.org/show...+elektroniczne oraz http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=33989 ogólnie teraz nie pamietam za wiele bo dawno to robiłem i po załozeniu do dzis wszystko jest ok, więc wiele zapomniałem. Co do obrotka, to wejście jest na tym samym pinie zarówno dla diesla jak i benzyny. Inne wejścia były dla wskaźnika temperatury. Dla benzyny sygnał jest brany z ECU a dla diesla z typowego czujnika w termostacie. Oczywiscie jesli mamy sterownik EEC IV to aby pokazywał temp. musimy podłączyc jak dla diesla. |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
zegary elektroniczne |
|
|