![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Witam.
Panowie, właśnie robię zawieszenie tylne w moim krążowniku. Mechanik, który mi to robi może ustawić również zbieżność (ma sprzęt) ale mówił że nie wie czy ma dane tzn wartości katów. Jeśli ktoś ma to proszę o podanie. Pilne. PS Patrzałem w TIS'ie ale tam jest strasznie zagmatwane. Bardzo nieczytelne tabele.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]()
Na moim wydruku z zbieżności są takie - fabryczne kąt pochylenia od 0 do -1stopnia,zbieżność w granicach 0 15 minut.Mam ustawione kąty na -1 , zbieżność na 0 15.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-10-2008
Skąd: Dębica
Model: Focus MK1, Mondeo MK4
Silnik: 1.6, 2.0 FFV
Rocznik: 2000, 2008
Postów: 53
|
![]()
Po co mu wartości pochylenia koła jak w tym samochodzie da się wyregulować tylko zbieżność (z tyłu i z przodu)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Skoro tylko się reguluje zbieżność to podaj wartości, jeśli je znasz (oczywiście dla kombi).
Dzięki Dinar.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Może mi ktoś rozszyfrować to co podają w TIS'ie.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] rozdział 2:04:00 "Specyfikacje". Gdzie tam jest odnośnie tyłu dla kombi (z całym szacunkiem dla tego co to pisał ale ja za chiny nie umiem rozszyfrować).
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]()
Ustaw na zero[0] +,- 15stopni i tak przy dużym przebiegu nie da się dokładnie ustawić,zawieszenie trzyma różne parametry,w moim kombi diagnosta przy ustawianiu wkładał cężarki [25kg] do srodka i ustawiał.Najlepiej podjechać do typowego ustawiania zbieżności.Ja płaciłem 62zł,tylko zajmuje się ustawianiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
No i po ustawieniu... i jest wielkie ale.
Zbieżność ustawiona ale kąty są do bani. 3,0 i 3,2 (chyba minus) koła od tyłu wyglądają tak /----\ Dlaczego tak wyszło i co z tym zrobić? Ten co mi ustawiał to mówił że kąt pochylenia zależy od poprzecznego górnego. Mam go wymienić na nowy?? Dinar jak ty dokręcałeś śruby? Mi mechanik zrobił tak: auto było podparte, pozakładał wszystko na swoje miejsce (śrub nie dokręcał na max), opuścił auto na koła i dopiero dokręcał do oporu (wydaje mi się że tak powinno się robić). Ale dlaczego takie kąty wyszły, przed wymianą było o wiele lepiej. ????
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]()
Dokręcanie zrobił prawidłowo,ja wymieniałem same tulejki w poprzecznych wahaczach,2 w tych krótkich i 2 w tych co są mimośrody,mimośrody też nowe,wahacze zostały te same,może jakieś za długie te wahacze,bo ten górny banan to wydaje mi się że on jest wieczny najmniej wypracowuje się.Moim zdaniem trzeba bardziej koła wciągnąć do środka na mimośrodach no chyba że regulacja się skończyła ale to nie możliwe bo u mnie jest na środku to jest jeszcze dużo możliwości.A co ostatecznie wymieniłeś.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Wymieniałem cały komplet. Wszystkie tuleje.Były wytłuczone. Wahacze są te same czyli długość musi być taka sama...mam teraz gwoździa...co z tym zrobić...
Na jednej stronie skończył się zakres regulacji...
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |