![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-07-2008
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2005
Postów: 44
|
![]()
Witam,
koledzy przede mną wymiana tylnej tulei wahacza przedniego w mojej Foczce, moje pytanie jest następujące: 1. Czy wymienia się tylko z jednej strony, czy lepiej od razu zrobić z dwóch? 2. Jaki może być przybliżony koszt robocizny jednej sztuki, oczywiście pytam o znajomych mechaników a nie o serwisy Fordowskie? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Pendrol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]() Cytat:
W listopadzie ubr za wymianę obu tulei w obu wahaczach zapłaciłem 232 zł (robocizna)plus 90 zł za zbieżność. Nie jestem przekonany, czy ASO podjęłoby się wymiany tulei tylnych (tuleje te nie występują jako oryginalne części, co swiadczy o tym ze Ford nie przewiduje ich wymiany, tak samo jak w przypadku sworzni). Pozdrawiam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-07-2008
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2005
Postów: 44
|
![]()
Czy do tego dochodzi jeszcze zbieżność? Bo tym mnie nie poinformował mój majster?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-10-2007
Postów: 8
|
![]()
Kolego proponuje wymienic tuleje z obu stron - to jest mniej wiecej jak z żarówkami...jak wymienisz tylko z jednej strony to za chwile bedzie ci latac druga. Co do zbieżności to moim zdaniem nie jest to konieczne zbieżnośc musiałbyś ustawiać jakbyś np wymieniał łozysko w zwrotnicy albo amortyzator. Co do kosztów nie bede sie wypowiadal bo ja z reguly takie rzeczy robie sam jedynie co to podskoczylbym z wahaczem do warsztatu zeby wybic i nabic tulejki bo nie mam prasy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 19-07-2005
Skąd: Bydg.
Model: Focus SEDAN
Silnik: 1,6 Ghia
Rocznik: 2000
Postów: 1,538
|
![]()
Według niektórych teorii zbieżność należy regulować po każdej ingerencji w układ zawieszenia koła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 23-07-2008
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.8 TDCI 115KM
Rocznik: 2005
Postów: 44
|
![]()
Dzięki koledzy za sugestie.
Wymieniłem dwie po obu stronach. W końcu nastała błoga cisza. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |