![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 14-12-2008
Skąd: Warszawa
Model: S-max TITANIUM S
Silnik: 2.0 TDCI 183KM 395Nm
Rocznik: 2011
Postów: 164
|
![]()
Witam wszystkich.
Jak w tytule tematu mam problem z galaxy 1.9 tdi 110km z 98r.(224tyś. przebiegu) Bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku tz. trzeba kręcić rozrusznikiem ok. 20-30 sek. żeby odpalił. Na zimnym silniku nie ma żadnego problemu, pali za dotknięciem. Nie wiem czego to może być wina. Czy po podłączeniu do VAG-a można to zdiagnozować czy trzeba się udać do szpenia od disla. Wspomnę też, że chyba zaczęły lać wtryski bo jak mu dobrze depnąć to za mną czarna chmura, oczywiście nie zawsze. Raczej jeżdżę w mieście i pokonuję małe odcinki. Jak go trochę pogoniłem w trasie przez jakiś czas nie kopcił, ale oczywiście odpalanie na ciepłym silniku nie zmieniło się. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Lublin
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI 110 KM (AFN)
Rocznik: 1997
Postów: 113
|
![]()
Przyczyn może być kilka, było o tym na forum, poszukaj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 20-12-2008
Skąd: uk. cambridge
Model: galaxy mk2
Silnik: 1.9 tdi 115bhp
Rocznik: 2003
Postów: 82
|
![]()
witam , dodam ze ja tez mam takie objawy jak ty i wielu z nas z tym motorkiem z tego co wyczytalem do tej pory to przyczyn moze byc naprawde wiele sprobuj odpiac czujnik temperatury plyny ten na wyjsciu od glowicy jesli odpalenie sie poprawi na cieplym to z tego co ja wyczytalem na forach edzie problem z dawka rozruchowa na cieplym silniku ja osobiscie zastanawiam sie na przestawienu jej przy pomocy vag-a albo jak inni doradzaja wmontowanie w uklad czujnika tem przekaznika z opornikiem podlaczonego do rozrusznika co prawda orlem w tej dziedzinie nie jestem moze ktos inny mondrzejszy tu ci klego doradzi a nie bedzie odsylal do szukajki pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-08-2008
Skąd: Częstochowa
Model: transit 2,5 d
Silnik: 1,9 TDI 110 KM, AFN
Rocznik: "97
Postów: 92
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 14-12-2008
Skąd: Warszawa
Model: S-max TITANIUM S
Silnik: 2.0 TDCI 183KM 395Nm
Rocznik: 2011
Postów: 164
|
![]()
Witam.
Dzięki bardzo za linki. Poczytałem sobie dzisiaj cały dzień o rozrusznikacz, akumulatoracz, zwiększeniu dawki i o klinach na wale itd.. i mam łeb kwadratowy, a żeby było mało to jeszcze zapalił mi się service In01 (obsługa podstawowa silnika). Rano jak odpaliłem to jeszcze obroty po jakiś 7sek. po odpaleniu powędrowały na 1100obr. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko było ok ok.800obr., czyżby to było ssanie? Czy jeszcze coś się przyplątało do mojego Galaxa. Już sam nie wiem od czego zacząć? Ale chyba zacznę od wymiany filtra paliwa bo już rok jeżdżę i jakoś mi to umknęło. Potem zabiorę się za rozrusznik. A jutro będzie próba z odpięcie kostki na czujniku temp., tylko nie bardzo wiem gdzie jest, a na razie "kolo" poradził mi odpiąć akumulator na noc i zobaczyć czy nie będzie poprawy. Ostatnio edytowane przez camel1313 ; 08-09-2009 o 16:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-08-2008
Skąd: Częstochowa
Model: transit 2,5 d
Silnik: 1,9 TDI 110 KM, AFN
Rocznik: "97
Postów: 92
|
![]()
800 obrotów to za mało,powinno być ok 950...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-09-2009
Skąd: Kępno - Wielkopolska
Model: Ford Galaxy GHIA
Silnik: 1.9 TDI 110KM (AFN)
Rocznik: 1998
Postów: 143
|
![]()
Mialem to samo , pomogl vag i zmiana dawki startowej ze standardowej na 32768 , probowali mnie naciagnac na wgranie nowej mapy za 500 zl ale sie nie dalem i zrobilem sobie to sam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-08-2008
Skąd: Zambrów
Model: GALAXY
Silnik: AUY 1,9 TDi 116KM
Rocznik: 2001
Postów: 148
|
![]()
Poczekaj nic nie wymieniaj. Sprawdź przepływke na początek. Rozrusznik jak kręci to jet dobry bo takie jest jego zadanie. Jeszcze jedno pytanie co na to VAG????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-09-2008
Skąd: częstochowa
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 tdi (110)
Rocznik: 1998
Postów: 46
|
![]()
Ja też mam ten sam problem i postanowiłem zmiemic dawkę startową VAG-iem , i tu zaczyna się pewien problem . Przeczytałem dziesiątki postów na różnych forach i już mam mętlik w głowie na forum krążą dwie tezy:
1. Czym mniejsza wartość tym dostaje więcej paliwa 2. Zwiększenie wartości zwiększa dawkę paliwa ravelkepno napisał " pomogl vag i zmiana dawki startowej ze standardowej na 32768" u mnie właśnie jest ustawiona na 32768 i z tego co wyczytałem to ona właśnie jest standardowa Jeśli ktoś wie jak jest naprawdę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to proszę o odpowiedz |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-10-2008
Skąd: Zdolny Śląsk
Model: SHARAN MKII Cruise
Silnik: BVK
Rocznik: 2006
Postów: 457
|
![]()
Może być taka sytuacja, że rozrusznik jest mocno zabrudzony. Będzie kręcił, a na ciepłym jest problem. Wielu mechaników szuka wszystkiego po kolei, a takiej usterki nie przyjmują do wiadomości. Dokładnie taki przypadek miał kolega w Vectrze B diesel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|