|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-10-2005, 10:55 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-09-2005
Postów: 10
|
Proszę o konsultacje - Syczenie z układu kierowniczego
Witam wszystkich serdecznie
Mam pytanie Co może oznaczać ciche syczenie wydobywające się gdzieś spod kolumny kierowniczej (we wnętrzy auta) przy maksymalnie skręconych kołach. W każdej innej pozycji kół syczenie nie występuje. Auto ma wspomaganie. Gdy skręcam koła wszystko jest ok. Przy maksymalnym skręcie, gdy poczuję opór na kole kierownicy pojawia się ciche syczenie (tak jakby uchodziło powietrze z jakiegoś przewodu) Co to może być? Z góry dzięki z pomoc Pozdrawiam |
06-10-2005, 11:36 | #2 |
ford::specialist
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 21-05-2004
Skąd: Poznań- okolice
Model: Mondeo MK4/Fiesta MK6/Grizzly 700
Silnik: 1,8TDCi/1,25 LPG
Rocznik: 2008/2005
Postów: 881
|
Wydaje mi się że jest to "wołanie o pomoc" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Twojej pompy od wspomagania, która bardzo nie lubi jak się koła skręca na maxa.
Wg. mnie to normalne i nie masz się czym martwić. Pozdrawiam Kuba |
06-10-2005, 14:29 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-03-2005
Skąd: Lublin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 ZETEC + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 281
|
To normalne przy skręcie do oporu. Syczenie pochodzi od oleju, którego ciśnienie znacznie wtedy wzrasta. Staraj się tak nie robić, bo może puścić jakiś uszczelniacz.
__________________
Pozdrawiam Marek Focus już sprzedany, obecnie A4 Avant |
07-10-2005, 10:35 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 25-06-2004
Skąd: Kraków
Model: fazer 1000, mondeo mk3 ghia
Silnik: 1.0, 2.0 TDCi
Rocznik: 2004, 2005
Postów: 1,976
|
dokladnie, to syczynie czasem buczenie, lekkie wycie. Nie nalezy do skrecac do oporu i trzymac tak dlugo, wystarczy wtedy odpuscic kierownice o ten centymetr i problem rozwiazany.
Jesli nic ci sie nie leje to jest ok. A robota ukladu kierowniczego niestety nie jest najtansza. |
08-10-2005, 09:17 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-09-2005
Postów: 10
|
Wielkie dzięki
Już myślałem że tak objawia się jakaś awaria wspomagania Pozdrawiam wszystkich serdecznie Krzysiek (nowy użytkownik FOCUSA) ps. FOCUS jedzie jak po szynach, takim autem jeszcze nie jeździłem |