|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-10-2005, 19:05 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-06-2005
Postów: 20
|
dziwne szarpania przy prędkości pow. 140km/h
Witam wszystkich forumowiczów
mam problem w moim mondeo a mianowicie przy prędkości pow. 140 km samochodem zaczyna szarpać. dzieje się to gdy chcę przyspieszyć dociskając pedał gazu do dechy (skrzynia automatyczna) w celu zredukowania biegu na mniejszy. samochód dalej przyspiesza ale z szarpaniem. dzieje się to nie za kazdym razem. czasami podobnie szarpie jak gwałtownie chcę ruszyć z miejsca. dane auta- MONDEO GHIA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA ROK PRODUKCJI-1997 PRZEBIEG-117 TYS. KM OSTATNI SERVIS W FORDZIE-3000 KM TEMU (WYMIANA PASKA ROZRZĄDU, PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH ITD.) SILNIK-ZETEC 2.0L 16V BENZYNA |
28-10-2005, 19:12 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Wrocław
Postów: 199
|
Miałem to samo w Fiacie gdy przekroczyłem prędkość 120 km/h auto szarpało i dławiło sie, tyle że u mnie tak było za każdym razem, pomogła wymiana pompy paliwa z której jak rozebrałem ją to pół kilu syfu wyciągnołem, może u Ciebie jest to samo.
Pozdrawiam Jurek
__________________
Pozdrawiam Jerzyk MKI 1,6 16v Uniden 520 PRO XL + AT 71 MAGNUM |
29-10-2005, 18:59 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: Larvik/Norwegia
Postów: 406
|
odp
moim zdaniem cos jest nie tak z ukladem zasilania
ja sprawdzilbym na poczatek filtr paliwa od tego sam bym zaczal poszukiwania
__________________
Life is brutal and full of zasadzka's sometime's kopas w dupas |
29-10-2005, 19:03 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-06-2005
Postów: 20
|
witam
filtr paliwa był wymieniany w sierpniu podczas przegladu serwisowego a przejechałem od serwisu ok 3000 km. dzięki wezmę to pod uwage oczewiscie |
29-10-2005, 20:53 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Wrocław
Postów: 199
|
Wiesz powiem Ci że ja to miałem po jakiś 8 tys kilometrów od zmiany pompy paliwa ale wiesz jak jest jedno tankowanie lewego paliwa i już masz po pompie filtr mimo wszystko nie wszystko przefiltruje szczególnie jak jest już wyekspleatowany.
Pozdrawiam Jurek
__________________
Pozdrawiam Jerzyk MKI 1,6 16v Uniden 520 PRO XL + AT 71 MAGNUM |
30-10-2005, 07:54 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-07-2004
Postów: 246
|
Zrob test z jazda bez przepływomierza powietrza, wyciagnij wtyczkę znajdujacą sie na tym czujniku, taka prostokątną. Sprawdź czy bedzie poprawa. Poza tym sprawdź cewkę zapłonową.
__________________
MkI/94/115PS zetec+spryskiwacze świateł |
30-10-2005, 08:18 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-06-2005
Postów: 20
|
witam
takich rzeczy nie mogę sprawdzać ponieważ nie znam się na tym co najwyzej olej bagnetem mogę sprawdzić. chyba najlepiej będzie jak pójdę do salonu forda, ale dzieki za rady pozdrawiam wszystkich |
30-10-2005, 10:37 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: Larvik/Norwegia
Postów: 406
|
e no bez jaj od czego sa koledzy z forum???
fakt w serwisie podlacza do kompa i w ciagu 5 min beda wiedziec co autku dolega tyle ze bedzie to duzo kosztowac poszukaj na forum wiadomosci o przeplywomierzu moze rzeczywiscie to jego wina sam czyscilem go i to jest dziecinnie proste wystarczy tylko malutki pedzelek (taki jakim maluja dzieci obrazki) troszeczke benzyny ekstrakcyjnej i checi najlepiej jesli zdejmiesz pokrywe z filtra powietrza jest ona na 8 zatrzaskach potem musisz odpiac dwie wtyczki (tam wlasnie jest przeplywomierz) jest to taka metalowa rura musisz zdjac opaski po jednej i drugiej stronie owej rury nastepnie wyjmujesz ja i czyscisz pedzelkiem najwazniejszy jest malutki otwor w ktorym znajduja sie dwa druciki druciki te rowniez bardzo dokladnie i delikatnie czyscimy potem zakladamy przeplywomierz (zwroc uwage na strzalke w ktorym kierunku musi przeplywac powietrze tj od filtra do kolektora) zakladasz opaski pokrywe filtra powietrza i dwie wtyczki. tyle filozofii to naprawde nie jest trudne a zaoszczedzic mozna na serwisie( o ile nic przypadkiem innego nie zepsujesz) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Life is brutal and full of zasadzka's sometime's kopas w dupas |
30-10-2005, 12:04 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 12-07-2005
Model: MK3
Silnik: 1,8
Rocznik: 2001
Postów: 43
|
Ja obstawiam kable wysokiego. Miałem też tak kiedyś i po wymianie ustało.Było przebicie a wiadomo im większa prędkość tym większa częstotliwość napięć na kablach.
Podobno najczęściej pada 1 i 4 bo na nich napięcie jest podawane dwa razy częściej. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
31-10-2005, 18:28 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-06-2005
Postów: 20
|
nie wiem olok czy jak kupie tekable wysokiego napięcia czy je wymienie. to są te które widać na głowicy silnika z taka puszką i czterema wejsciami???
|