Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-11-2005, 20:40   #1
pgog
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-11-2005
Postów: 2
Domyślnie y

9iuiui

pgog jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2005, 18:17   #2
Embyrys
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 22-08-2004
Postów: 282
Domyślnie

Gaz ma generalnie wyższą temperature spalania, więc silnik szybciej sie nagrzewa. Ale to tyle. Nie żeby zaraz dochodził do czerwonej kreski. I co do tego mają przeróbki instalacji u gazowników - nie wiem. Może coś uszkodzili w systemie chłodzenia silnika podczas montowania instalacji i potem łatali na "szybko". Warto by przejrzeć układ chłodzenia u zwykłego mechanika.
Embyrys jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-11-2005, 20:23   #3
Sergiej
ford::average
 
Zarejestrowany: 09-08-2004
Skąd: Będzin
Postów: 116
Domyślnie

Może reduktor w obieg płynu chłodzącego wpieli szeregowo?
Powinien być wpięty równolele, bo ma mały przekrój wewnętrznych rurek!
Reduktor powinien być wpięty za pomocą trójników z obiegu cieczy chłodzącej!
__________________
Pozdrawiam
Sergiej
Sergiej jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-11-2005, 22:39   #4
tomala
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 15-11-2005
Postów: 19
Domyślnie

a gdzie zakladales ta isntalacje BRC? Mozesz podac namiary na warsztat?
tomala jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-11-2005, 20:44   #5
pgog
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-11-2005
Postów: 2
Domyślnie

Co do porad to gaz ,moze ma faktycznie wyższą temperaturę spalania, ale po przełączeniu na benzynę jest to samo, parownik jest wpięty równolegle,w obieg nagrzewnicy, więc to też nie to.Gdzieś na forum przeczytałem o podobnym problemie i okazało się, że układ chłodzenia był zapowietrzony. wie ktoś jak się odpowietrza, bo mnie się wydaje, że to jest automatyczne.Jeszcze jedno jeśli na postoju doprowadzę silnik do takiej temperatury,że włącza się wentylator to wskażnik temperatury jest ciągle w pozycji środkowej, a przy jeżdzie np ponad 120km/h wędruje prawie pod czerwoną kreskę, po chwili jak odpuszczę gaz to wraca na środek, a czasami i bez odpuszczania też wraca na swoje miejsce, a gdy się zatrzymam zobaczyć jak gorący jest silnik to wcale nie wygląda na przegrzany i oczywiście nie włancza się wentylator- może to jakiś czujnik, a jeśli tak to jak to sprawdzić i gdzie go szukać(Focus 1,6)
pgog jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-11-2005, 13:22   #6
marek34
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-03-2005
Skąd: Lublin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 ZETEC + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 281
Domyślnie

To co piszesz ewidentnie wygląda na przepaloną uszczelkę pod głowicą. Prawdopodobnie jest to zbieg okoliczności i raczej nie łączył bym tego z montażem gazu. Na niektórych stacjach mają urządzenie, które wykrywa spaliny w płynie chłodzącym. Sprawdź i będziesz wszystko wiedział.
__________________
Pozdrawiam Marek
Focus już sprzedany, obecnie A4 Avant
marek34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.