![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-11-2005
Postów: 2
|
![]()
9iuiui
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 22-08-2004
Postów: 282
|
![]()
Gaz ma generalnie wyższą temperature spalania, więc silnik szybciej sie nagrzewa. Ale to tyle. Nie żeby zaraz dochodził do czerwonej kreski. I co do tego mają przeróbki instalacji u gazowników - nie wiem. Może coś uszkodzili w systemie chłodzenia silnika podczas montowania instalacji i potem łatali na "szybko". Warto by przejrzeć układ chłodzenia u zwykłego mechanika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-08-2004
Skąd: Będzin
Postów: 116
|
![]()
Może reduktor w obieg płynu chłodzącego wpieli szeregowo?
Powinien być wpięty równolele, bo ma mały przekrój wewnętrznych rurek! Reduktor powinien być wpięty za pomocą trójników z obiegu cieczy chłodzącej!
__________________
Pozdrawiam Sergiej |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-11-2005
Postów: 19
|
![]()
a gdzie zakladales ta isntalacje BRC? Mozesz podac namiary na warsztat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-11-2005
Postów: 2
|
![]()
Co do porad to gaz ,moze ma faktycznie wyższą temperaturę spalania, ale po przełączeniu na benzynę jest to samo, parownik jest wpięty równolegle,w obieg nagrzewnicy, więc to też nie to.Gdzieś na forum przeczytałem o podobnym problemie i okazało się, że układ chłodzenia był zapowietrzony. wie ktoś jak się odpowietrza, bo mnie się wydaje, że to jest automatyczne.Jeszcze jedno jeśli na postoju doprowadzę silnik do takiej temperatury,że włącza się wentylator to wskażnik temperatury jest ciągle w pozycji środkowej, a przy jeżdzie np ponad 120km/h wędruje prawie pod czerwoną kreskę, po chwili jak odpuszczę gaz to wraca na środek, a czasami i bez odpuszczania też wraca na swoje miejsce, a gdy się zatrzymam zobaczyć jak gorący jest silnik to wcale nie wygląda na przegrzany i oczywiście nie włancza się wentylator- może to jakiś czujnik, a jeśli tak to jak to sprawdzić i gdzie go szukać(Focus 1,6)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-03-2005
Skąd: Lublin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 ZETEC + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 281
|
![]()
To co piszesz ewidentnie wygląda na przepaloną uszczelkę pod głowicą. Prawdopodobnie jest to zbieg okoliczności i raczej nie łączył bym tego z montażem gazu. Na niektórych stacjach mają urządzenie, które wykrywa spaliny w płynie chłodzącym. Sprawdź i będziesz wszystko wiedział.
__________________
Pozdrawiam Marek Focus już sprzedany, obecnie A4 Avant |
![]() |
![]() |