![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: SOSNOWIEC
Model: FOCUS
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 3
|
![]()
[b]witam wszystkich jest to pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość. Mam nietypowy problem z samochodem a mianowicie objawy sa takie ze gdy jedziemy ponad 100km/h na 4 lub 5 biegu lecz w więksozści przypadków na 4 i spróbujemy gwałtownie wcisąć gaz ,zaświeci sie kontrolka od świec , i od silnika , lekko nim szarpnie ( tak jak by go zdławiło lub coś w tym stylu i auto gaśnie , zeby je ponownie odpalić trzeba stanąć i odpalić od nowa . Olej, filt paliwa i oleju oraz wszystkie swiece wymieniłem jakis miesiac temu wiec watpie by tu lerzała przyczyna problemu. Poza tym problem jest o tyle dziwny za na 1,2 i 3 można go katowac do woli i nic sie nie dzieje , a przy spokojnym dodawaniu gazu problem nie wystepuje.. Przeczytałem gdzieś ze moze to być problem z czujnikiem poł wału, potencjometrem w pedale gazu, lub pompy wtryskowej ale chciałbym zasiegnąć szerszej opin. Wiem ze komputer nieraz pokazuje cos zupełnie innego niz jest.. U mnie pokazał bład czujnika ciśninia paliwa na listwie oraz bład pedału gazu .. ? T moze ktoś ma podobny trudny do zdjagnozowania problem i mógłby pomóc.. Prosiłbym o kontakt [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] lub nawet na gg 6637159 .. Z góry dziekuje za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Spodziewasz sie wrozki? Ja niestety nie wiec do tego co wymieniles dodam wtryski i jezeli blad wystepuje pod obciazeniem to stawiam na nie lub na pompe (albo jej czujniki).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,661
|
![]()
Wsyastarczy trochę poszukać...
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wtym przypadku nawet nie rtzeba bylo szukac bo temat jest przyklejony w dziale Diesel. Jak napisal kolega prawdopodobnie padaja ci wtryski. Wyskakujacy blad czujnika cisnienia paliwa na listwie jest jakoby tego potwierdzeniem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 09-11-2009
Model: FORD FOCUS
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 19
|
![]()
Gdy jest uszkodzony pedał gazu obroty silnika spadają i nie reaguje na pedał więc to chyba nie to.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: robert
Zarejestrowany: 19-01-2010
Skąd: krakow
Model: ford focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
![]()
witam. Jak sprawdzić świece żarowe bez wykręcania
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Poszukać w archiwum.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |