![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
Postów: n/a
|
![]()
Witam.
No i dopadło mnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jadę normalnie i w pewnym momencie tuz przed domem przestało działać ogrzewanie(zamiast gorącego dmucha zimnym), wskazówka od temp. silnika idzie na maxa. Ocho, sobie mówię, coś szlag trafił. Ciemno, zimno, otwieram maskę, a tam niby wszystko w porządku. Zostawiłem na noc. Rano. Otwieram maskę, wszystko na miejscu, ale zbiornik na płyn pusty, dolewam wody(ok.1l ) odpalam silnik, no i brak obiegu wody aż w pewnym momencie, jak nagrzał się silnik, zaczęło wywalać płyn ze zbiorniczka. Zapewne płyn się zagotował. I teraz moje pytanie. Czy możliwe jest aby ten "wiatrak" w pompie wody sie urwał? zaznaczam, że z zewnątrz wszystko jest ok, koło pasowe sie kręci, nie widać żadnych wycieków, nic nie stuka, hurgoce, płyn na 100% nie dostał sie do oleju, nie dymi na biało itp. |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
![]()
Kolego, a jakiś niepokojących odgłosów nie ma???
W sklepie jak sprzedaje to zawsze słyszałem że komuś padło łożysko albo pompa przeciekała, bo raczej to, żeby wirnik stał w miejscu jest niemożliwe. Nie zwracałem nigdy na to uwagi, ale tam chyba jest taki klin jak na kole pasowym i nie realne jest żeby się obciął. Moze ten artykuł coś podpowie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka ![]() Ostatnio edytowane przez zsberg ; 27-02-2010 o 10:51 |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez Slawko ; 05-03-2010 o 11:32 |
||
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 13-08-2009
Skąd: Płock
Model: Mondeo MKI
Silnik: 1.8 TD 90KM
Rocznik: 4.1995
Postów: 1,217
|
![]()
No właśnie, wiec jeżeli to jest w escorcie razem połączone więc wiatrak nie mógł się oddzielić. Tutaj jeszcze jeden artykuł: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Kurcze, a na pewno nie ma przedmuchów na uszczelce?? Nie tak dawno w ojca essim wymienialiśmy uszczelkę bo zaczął słabo grzać i parownik zamarzał, po dwóch dniach zaczął wywalać płyn i pluć olejem z korka i z bagnetu, temperatura niebezpiecznie trzymała się czerwonego pola , a już na koniec agoni zaczął na biało kopcić.
__________________
Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina Twa potrzebuje go niezmiernie, a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej, niźli wierności kobiałki Twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska, niźli w dieslu Twoim malutka usterka ![]() Ostatnio edytowane przez zsberg ; 27-02-2010 o 11:02 |
![]() |
![]() |
#5 |
Postów: n/a
|
![]()
pompa oryginał(ok 60 tys. km), płyn oryginał , żadnych uszlachetniaczy, żadnych uszczelniaczy itp nie stosuje i nie stosowałem.
oryginał czyli sygnowane marką FORD. No nic, poczekam jeszcze na jakieś sugestie i w wolnej chwili zdejme pasek klinowy i sprawdzę recznie ta pompę. |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
|
![]()
aa kolor spalin?? może uszczelka pod głowica ?? cześć płynu spalana aa reszta wyrzucana przez kompresje.
Ewentualnie wiatrak na pompie wody jest wkładany na gorąco lub na frezy i może stać pompa niby kreci ale nie wymusza obiegu. Ostatnio edytowane przez kamil_lygas ; 27-02-2010 o 13:25 |
![]() |
![]() |
#7 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
#8 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
![]()
Sławku moim zdaniem spadł wirnik z ośki lub się obluzował - zdarza się i tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Niekiedy tez urywa łopatki
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz ![]() Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka ![]() Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 20-06-2009
Skąd: Gliwice
Model: Escort
Silnik: 1,6 Benzyna +LPG
Rocznik: 1997
Postów: 588
|
![]()
ale jak z pompy spada wirnik to chyba to słychać i to dość wyraźnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale kto wie toż to ford Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
wirnik z osia tworzy jedna całość(odlew){to jest nie prawda - patrz dalej} wiec tylko mógłby się urwać.
No cóż, jutro spróbuje tam zajrzeć dokładniej. Ostatnio edytowane przez Slawko ; 05-03-2010 o 11:30 |
![]() |
|
Tagi |
obieg płynu chłodzącego , pompa wody , wirnik , zetec |
|
|