|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-12-2005, 06:22 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-12-2005
Skąd: Gdynia
Model: TRANSIT
Silnik: 2,5TD
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
Co moze byc zly sklad mieszanki, zalewa silnik, gasnie
witam szukalem na waszym forum odpowiedzi na moje pytanie bylo troche podobnych problemow ale nie takie jak moj
dostalem escorta z 93r silnik 1.1 od fiesty na monowtrysku bo oryginalny silnik ktos kiedys zajechal i teraz moj problem wyglada tak: silnik oscyluje na wolnych od 0-1500 poprostu czasem gasnie podszas jazdy potrafi zaczac szarpac i niemiec mocy (wlaczam na luz uda mi sie wkrecic silnik na obroty al podczas puszczania sprzegla dlawi sie silnik) ale po chwili to mu przechodzi niedopala mieszanki caly czas strzela w wydech swiece sa strasznie okopcony (czyli zbyt bogata mieszanka) jak podczas postoju trzymam gaz na stalych obrotach ok 2000 to slychaj jakby wypadaly mu zaplony co to moze byc? dodam ze ten silnik wczesniej chodzil normalnie w tym aucie |
13-12-2005, 07:53 | #2 |
Postów: n/a
|
Było. Membrana w regulatorze cisnienia paliwa uszkodzona. Jak zdejmierz obudowe filtra powietrza to przy tym regulatorze pewnie bedzie wymyty gaźnik od paliwa.
|
13-12-2005, 13:18 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-12-2005
Skąd: Gdynia
Model: TRANSIT
Silnik: 2,5TD
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
wlasnie przed chwila rozebralem ten regulator o ktorym wspomniales i membrana niema uszkodzen od strone zew obudowy nie bylo benzyny wiec to nie to Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
moze jakies inne opcje?? krokowiec? lambda? albo jeszcze cos innego hmm?? |
13-12-2005, 13:43 | #4 |
FCP member
Zarejestrowany: 11-03-2004
Skąd: Mszczonów
Model: Mondeo
Silnik: TDCI 163 KM Powershift
Rocznik: 2010
Postów: 1,533
|
Przewody WN może do wymiany?
__________________
Jest: Mondeo 2,5 V6 '02 Jatco sedan / Aygo '17 1.0 X-shift MMT Były: Escort '86 1,4 htb; Escort '92 1,6 16V htb; Mondeo 2.0 duratec '02 sedan; Mondeo '10 2.0 tdci 163 KM powershift sedan; Yaris '01 1.0 3d |
13-12-2005, 19:06 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-12-2005
Skąd: Gdynia
Model: TRANSIT
Silnik: 2,5TD
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
moze i kable do wymiany
niewiem niestety kable oryginal w gdyni kosztuja 125zeta wiec musze troszke poczekac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. zanim sie dowiem czy to one |
13-12-2005, 20:46 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
|
Stawiam na sondę lambda lub czujnik temperatury cieczy (ten za wtryskiem )
Jak sprawdzić sondę masz tu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] czujniki temperatury powinny mieć nast. rezystancję : czujnik temperatury zasysanego powietrza: przy -40°C: 749 do 1020 kOm; przy -20°C: 253 do 289 kOm; przy 0°C:89 do 102kOm; przy+20°C: 35 do 40 kOm; przy+40°C: 15 do18 kOm; przy +60°C: 7 do 8,5 kOm przy + 100°C: 1,9 do 2,5 kOm czujnik cieczy chłodzącej: przy -40°C: 885 kOm; przy -20°C: 271 kOm; przy 0°C: 95 kOm; przy+20°C: 37 kOm; przy+50°C: 11 kOm; przy +80°C: 4 kOm; przy + 100°C: 2 kOm przy + 120°C: 1 kOm
__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r LPG Autronic AL-700 |
14-12-2005, 15:32 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-12-2005
Skąd: Gdynia
Model: TRANSIT
Silnik: 2,5TD
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
dzis bede sprawdzal te czujniki tylko mam jeszcze pytanko czy dobrze wykumalem
przy lambdzie mam podlaczyc voltomierz do kabla szarego i czarnego od stroby lambdy i patrzec jak napiecie skacze i jezeli jest od 0,2-0.8czy 0.9 to znaczy ze sonda jest ok?? no i apropo tych czujnikow temp powietrza zasysanego i temp cieczy sprawdzac opornosc ale podlaczonych do instalacji nie odlaczac? a wartosci dla zimnegonego silnika to temp zewnetrzna i sprawdzic bez odpalania tylko wlaczony zaplon tak?? |
14-12-2005, 15:41 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
Cytat:
|
|
14-12-2005, 15:58 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 12-12-2005
Skąd: Gdynia
Model: TRANSIT
Silnik: 2,5TD
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
oka spytam slawnego na tym forum pana jacka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
edit: wlasnie wrocilem z rabienia pomiarow i gdy chcialem sprawdzic jak dziala sonda lambda okazalo sie ze wtyczka od strony lambdy sie nadtopila i nie pozwalalo to napolaczenie sie obydwu czesci i nie bylo styku juz wyeliminowalem ta usterke i wszystko polaczone jezdzilem przez 10 min po osiedlu i niby wszystko ok i juz niema szarpania tylko jak stoi na wolnych to czasem zgasnie ale to bylo caly czas pojezdze jutro troche i sie okaze czy to bylo to pozdrawiam [ Dodano: 2005-12-15, 17:18 ] no i kupa dalej to samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jutro jade kupic kable WN oryginaly za 110 bo znalazlem tansze miejmy nadzieje ze to wina kabli |