![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
Postów: n/a
|
![]()
Witam,
Posiadam FF 2006r. 90tyś.km. Zauważyłem że samochód osiada w szczególności tył. Czy zmiana sprężyn na nowe coś pomoże? Czy istnieją może sprężyny "podwyższające" do Fusiona? Pozdrawiam, Ced |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 29-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: Fiesta mk4 i pół/Fusion FL/ Focus mk3.0/ Fiesta mk7
Silnik: 1.3/1.4 Duratec/ 1.6 TDCI/ 1,25
Rocznik: 2000/2006/2011/2010
Postów: 2,600
|
![]()
Po wymianie na takie, które są fabrycznie w aucie powinno wszystko wrócić do normyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
S P R Z E D A M ![]() Wyprzedaż garażowa, posiadam trochę części do różnych modeli Forda: https://forum.fordclubpolska.org/sho...38#post3446638 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-11-2008
Skąd: Zabrze
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 6
|
![]()
Niestety u mnie wymiana sprężyn na nowe nie pomogła. Kupiłem nowe sprężyny KYB dedykowane pod Fusiona z lat 2002-2005.
Może ktoś wie jaka jest różnica w wysokości sprężyn w Fusionach po faceliftingu?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-01-2010
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 TDci
Rocznik: 2006
Postów: 32
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 08-12-2009
Skąd: opole
Model: fusion
Silnik: 1,4
Rocznik: 2003
Postów: 3
|
![]()
Wysokość FUZJI zwłaszcza jeżeli chodzi o tył zależy od ilości paliwa w baku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Postów: n/a
|
![]()
Witam,
Czy znalazło się rozwiązanie na ten problem? Moja Fuzja ma teraz 146000, i pozostało miejsce na 2 palce między błotnikiem a oponą. Dziwnie wygląda, poza tym amorki są ok. Na tej stronie są dostępne oryginalne podkładki gumowe: http://www.ford-esklep.pl/pl/c/Amortyzatory-tyl/1571 Czy nie każdy rocznik je miał? Mój jest z 2006r, już po lifcie, ale wydaje mi się że od początku jest niższy od innych. Pozdrawiam, Ced Ostatnio edytowane przez ced105 ; 22-02-2015 o 18:24 Powód: dopisanie treści |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 20-07-2011
Skąd: Jasło (RJS)
Model: Był: Ford Fusion FX Gold był: Fiat Croma jest: Ford Focus kombi
Silnik: duratec 1,4 80 KM; 1,9 JTD 150KM; Duratorq 1,6TDCi
Rocznik: 2006, 2006, 2016
Postów: 358
|
![]()
Witam po dłuższej nieobecności na tym forum.
Ced- wydaje mi się, że przestrzeń na dwa palce pomiędzy oponą a dolną krawędzią tylnego błotnika to trochę za mało. Normalnie przestrzeń ta powinna wynosić minimum ok. 10-12cm. Na pewno pomoże wymiana sprężyn na nowe. Tył powinien się podnieść i to znacząco. To samo jest z przodem samochodu. Gdy wymienisz przednie sprężyny, przód samochodu idzie do góry. Wydaje mi się, że przy przebiegu 146 kkm powinno się wymienić sprężyny. Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 03-03-2015 o 20:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 155
|
![]()
Witam
Można dobrać sprężyny co są albo grubsze albo posiadają jeden zwój więcej. U mnie znajomy wymieniał i nie było oryg. ale dobrał jakieś mocniejsze jak się dowiedział, że potrafię mieć w samochodzie około 700kg ładunku. W sumie fakt jak ładuje samochód to mało osiada z tyłu. Wygląd jest imponujący ale dużo się traci na komforcie jazdy. A i jeszcze jedna ciekawostka ponad rok temu pociekły mi tylne amorki i nawet tego nie czuć (nie miota samochodem). Reasumując mocniejsze sprężyny = większy prześwit ale mniejsza wygoda jazdy (strasznie podskakuje). Proszę nie zadawajcie mi pytań od jakiego samochodu są te sprężyny nie mam pojęcia. Wysokość jest taka jak oryg., jeden zwój więcej (lub pół) do tego większa grubość. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 16-07-2011
Skąd: Ożarów Maz.
Model: Ford Fusion Ambiente Silver X
Silnik: 1.4 80 KM
Rocznik: 2008
Postów: 103
|
![]()
Odświeżam starego kotleta. Powiedzcie mi proszę, jaki jest sposób, by podnieść tył samochodu do góry Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wymienialiśmy niedawno tylne sprężyny na KYB, ale i tak to nic nie dało. W załączniku zdjęcie, jak wygląda nasze auto.
__________________
2008 FordFusion Ambiente Silver X 1.4 80 KM (Salon Polska [Po FL]) | Czas jest niesłychanie ważny, więc nie trać go na jakieś pierdoły, tylko zacznij działać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::expert
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 29-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: Fiesta mk4 i pół/Fusion FL/ Focus mk3.0/ Fiesta mk7
Silnik: 1.3/1.4 Duratec/ 1.6 TDCI/ 1,25
Rocznik: 2000/2006/2011/2010
Postów: 2,600
|
![]() Cytat:
__________________
S P R Z E D A M ![]() Wyprzedaż garażowa, posiadam trochę części do różnych modeli Forda: https://forum.fordclubpolska.org/sho...38#post3446638 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
fusion , fusion amortyzatory , zawieszenie |
|
|