![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]()
W sobotę polekturze tematu na temat [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] zdecydowałem się na ta operacje. Muszę przyznać, że pierwsze wrażenia są bardzo pozytywnę, ale jako realista wypowiem się dopiero po jakiejś większej trasie (chcę przede wszystkim sprawdzić jak będzie wyglądało spalanie).
Niemniej po tej operacji pojawił się pewna niedogodność. Otóż gdy naciskam gaz (w celu przypieszenia), to auto przyspiesza najpierw wolniej, a po prawie dokładnie sekundzie, zaczyna przyspieszać pełną gębą. Problem wydaje mi się, że widoczny jest powyżej 2000 rpm i to tak jakby chodziło o opóźnioną reakcję turbiny. Czyli dodaję gaz, auto przyspiesza bez turbiny i po sekundzie dołącza się turbina. Na 99% wydaje mi się, że przed czyszczeniem kolektora tego problemu nie było i na początku chciałbym się skupić na połączeniu problemu z operacją czyszczenia. Może podczas czyszczenia coś niechcący wpiąłem, uszkodziłem jakiś czujnik? Patrzyłem, ale niestety nic nie znalazłem. Proszę o pomoc (oczywiście przeszukanie forum nic nie pomogło). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
![]() |
![]() |
![]() |