![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Ford Escort 1.8D 1990r. nie zapalił dzisiaj z rana. Wyładował cały akumulator. To co już sprawdziłem:
- świece żarowe - wszystkie sprawne + dochodzi prawidłowo zasilanie. - rozrusznik - kręci - podłączyłem "na krótko" butelkę z 1L ropy. Pompa zaciąga paliwo. - filtr paliwa wymieniany ok. 1 rok temu Podczas kręcenia słychać, że coś próbuje załapać, co jakiś czas poleci dymek. Proszę o jakieś rady. Niestety pewnie mechanik mnie czeka :/ Ostatnio edytowane przez arturj123 ; 21-04-2010 o 12:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-10-2009
Skąd: Gdynia
Model: MONDEO MK4 GHIA
Silnik: 1,8 TDCI 125 PS
Rocznik: 2009
Postów: 481
|
![]() Cytat:
Ok , przekaźnik może dawać napięcie na świece ale masz pewność że te działają ? Masz wiekowy silniczek , kompresja już może nie ta , wystarczy awaria jednej świecy i jest problem. Tym bardziej stawiam na świece jeżeli problem pojawił się nagle. Odkręć każdą ze świec po kolei , i podłącz na krótko do przewodu zasilającego. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Dokładnie tak robiłem, wszystkie świece bezpośrednio po wykręceniu podłączałem do akumulatora i sprawdzałem, wszystkie ładnie się czerwienią.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-12-2009
Skąd: gdynia
Model: sierra
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 92
Postów: 63
|
![]()
kolego mozesz miec tak samo jak ja w swojej scierce. tez zastanawialem sie co jest nie tak ze nie chce odpalic dopiero nie dawno doszedlem ze mam nadpalony tlok gdzie byla gubiona kompresja.
ps na zciag pali po kilku metrach? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Na zaciąg jeszcze go nie brałem. Wiem że to trochę ryzyko ale spróbuje mimo wszystko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Na chol od razu zapalił.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: dawid
Zarejestrowany: 24-02-2009
Skąd: Bregenz (Austria)
Model: Ford mondeo / Saab 93 Areo
Silnik: 2.0 aut. / 1.9 TTDI
Rocznik: 2002/ 2010
Postów: 104
|
![]()
kiedys prubowalem uruchomic stara fieste z tym silnikiem i bylo to samo odpalil odrazu na popych.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-12-2009
Skąd: gdynia
Model: sierra
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 92
Postów: 63
|
![]()
pali na pych i na ceplym silniku a wiecv nie chce cie zalamywac ale mozesz miec to samo co ja czyli brak kompresji na tloku
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2009
Skąd: Kowal
Model: Focus MK1 1.6 16 V
Silnik: 1.6
Rocznik: 2004
Postów: 54
|
![]()
Odpalił, ale bardzo dziwnie działa, nie dosyć że prawie nie jedzie (20-30 km\h), czasami gaśnie...
Ostatnio edytowane przez arturj123 ; 26-04-2010 o 10:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
![]()
A nie zapowietrzył Ci się układ paliwowy-sławetna pompka nad filtrem,ewentualnie szybkozłączki.
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |
![]() |
![]() |