![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]() Cytat:
Co do spalania stukowego to chyba nie byłby ten sam błąd co do ciśnienia na pompie (wywoływałem, sprawdzałem na kompie i kasowałem) Aż odpiąłem EGR by równiej pracował.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-08-2012
Skąd: Zawiercie
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 tdci 115hp
Rocznik: 2003
Postów: 83
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,997
|
![]()
Parę informacji o adaptacji:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. -------------------------------------------------- Całość masz w instrukcji [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Warto przeczytać, mnóstwo informacji o skomplikowanych zależnościach między parametrami i jak to wpływa na pracę PCM. Dokładnie opisane jest działanie wtryskiwaczy w poszczególnych fazach (na końcu). Jak się to przeczyta, to już wiadomo dlaczego ten układ czasem żyje własnym życiem... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 03-07-2013 o 09:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]()
Czytałem to wielokrotnie i dziś rano po raz kolejny, dlatego pocieszam się że tak wygląda adaptacja i że będzie ok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Choć to wysoka poprzeczka gdyż dziś słyszałem kilka wolno przejeżdżających mondziaków i miałem wątpliwości czy to na pewno tdci bo mój to przy nich traktor. Wstyd w dzień wyjeżdżać ;p
Bump: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Marek ; 04-07-2013 o 08:03 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]()
Sprężynka come back.... Zrobiłem adaptacje wg.instrukcji, a wracając przycisnąłem i p0251. Klekotanie trochę ustało, choć i tak wbiłem sobie teraz przez kompa kody i zaczął jeszcze lepiej prowadzić.. Trochę mi już ręce opadają - tyle czasu i kasy psu w d. i zero pewności że kolejne działania coś zmienią
Wartości korekcji dawki mają w tym temacie coś do rzeczy? Tylko dlaczego wczoraj po wymianie jeździłem parę razy cisnąc do 180 i zero błędu a dziś już bez problemu przy 120 i niżej.. Ostatnio edytowane przez toomi2 ; 03-07-2013 o 17:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-08-2012
Skąd: Zawiercie
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 tdci 115hp
Rocznik: 2003
Postów: 83
|
![]()
może się zapowietrza?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]()
[QUOTE=dmisieekk
Nie wiem. Może. Choć zawsze jest może. Czy zmieniłem czujnik czy wymieniłem zawór na pompie, czy te wtryski teraz, to było identycznie - tak jakby wszystko ok na próbie, a po dniu wszystko wracało. Mam zamiar jutro sprawdzić przelewy, opiłki w przelewach (choć w serwisie mówili że poprzedni filtr był czysty) i nastawiam się na ponowny demontaż wtrysków i ich dokładne przemycie. Nie będzie strasznej biedy jak zostawię je na jednodniowych podkładkach? Nowe na zamówienie za 30zł... Ostatnio edytowane przez Marek ; 04-07-2013 o 08:01 Powód: Na forum nie cytujemy całych poprzedzających postów |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-08-2012
Skąd: Zawiercie
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 tdci 115hp
Rocznik: 2003
Postów: 83
|
![]()
A po co masz zmieniać podkładki ? Ja zakładam stare i jest OK. A ciśnienie na pompie na jałowym jakie masz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 18-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
![]() Cytat:
Co łączy wszytkie te elementy i jest na wyposazeniu kazdego samochodu? własciwie dwie rzeczy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Węgorzewo
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 93
|
![]()
coś koło 250. TAk mi się wydaje bo dziś sprawdzałem
|
![]() |
![]() |