Zobacz pełną wersję : Mondeo HEV, czyli hybryda
Sam sobie odpowiem. Hybryda nie ma homologacji na hak, jak ktoś zamontuje, to nie przejdzie przeglądu.To potwierdzona informacja? Skąd to info. Jestem na etapie szukania haka do fusion Energi, i nie chciałbym wydać 2 tys i powiesić go w garażu na ścianie.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
To potwierdzona informacja? Skąd to info. Jestem na etapie szukania haka do fusion Energi, i nie chciałbym wydać 2 tys i powiesić go w garażu na ścianie.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Info z ASO, sam sprawdź, bo wiesz jak z nimi jest.
Z tym hakiem to bzdura. Sam mam hak oryginalnie zamontowany i nie było żadnego problemu z rejestracją.
Z tym hakiem to bzdura. Sam mam hak oryginalnie zamontowany i nie było żadnego problemu z rejestracją.
Ja tylko przekazuję odpowiedź ASO, dodatkowo zadzwoniłem do firmy, która montuje haki i powiedzieli, że z hybrydami są problemy na przeglądach rejestracyjnych.
Masz wbity do dowodu?
To powiem Ci więcej. W homologacji jest wpis " przyczepa do 750kg" a podczas rejestracji diagnosta w swojej "magicznej kuli" (programie) znalazł wpis do uwaga!!! 1750kg i taki mam wpisany w dowód. To on się pod tym podpisał.
To powiem Ci więcej. W homologacji jest wpis " przyczepa do 750kg" a podczas rejestracji diagnosta w swojej "magicznej kuli" (programie) znalazł wpis do uwaga!!! 1750kg i taki mam wpisany w dowód. To on się pod tym podpisał.
No to nie qmam o co biega.
Hmmm może dlatego, że pytałem o wersję sedan.
To powiem Ci więcej. W homologacji jest wpis " przyczepa do 750kg" .
Czyli jak mam w dowodzie rej. przyczepa bez hamulca 750 kg z hamulcem 1600 kg to nie powinno być problemu z hakiem?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Jasne że nie. Przecież jeśli masz te wpisy to znaczy że możesz ciągnąć przyczepę, a jak ją ciągnąć nie mając haka? na sznurku?;)
Przecież procedura montażu haku polega na tym, że robi się to gdziekolwiek (samemu czy w warsztacie), jedzie się na stację przeglądów i płaci 35zł za stwierdzenie że hak jest zamontowany prawidłowo (u mnie koleś stanął na kuli, nawet świateł nie sprawdzał w wiązce) i dał papier i potem do urzędu po pieczątkę. Gdzie niby sprawdzają homologację?
Przecież procedura montażu haku polega na tym, że robi się to gdziekolwiek (samemu czy w warsztacie), jedzie się na stację przeglądów i płaci 35zł za stwierdzenie że hak jest zamontowany prawidłowo (u mnie koleś stanął na kuli, nawet świateł nie sprawdzał w wiązce) i dał papier i potem do urzędu po pieczątkę. Gdzie niby sprawdzają homologację?
Mondeo Hybrid nie ma możliwości montażu haka holowniczego.
Cytat z tego testu - https://www.autocentrum.pl/publikacje/testy-aut-nowych/ford-mondeo-hybrid-klasycznie-nowoczesny/
Ma ktoś rozpiskę kolorów przewodów w kostkach tylnych lamp? Jak odepnę masę z aku w bagażniku to radio będzie wołać o jakiś kod przy uruchomieniu?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Jest tu ktoś z hakiem, konkretnie - Hybryda sedan Vignale?
Ja dziś skończyłem montować do Fusion Energi Titanium. Jeszcze wizyta na SKP i wpis w DR. Jak masz jakieś pytania to śmiało pytaj, hak stainhof plus wiązka uniwersalna Witter.
Pytanie do forumowiczów wiązka ma wyłączanie czujników cofania trzeba tylko wg instrukcji odciąć masę od modułu czujnikow i podpiąć ją do modułu haka. Czy jest szansa na odnalezienie tej masy?
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Mi też diagnosta przy przeglądzie przed pierwszą rejestracją w Polsce stwierdził,że do hybrydy nie może wpisać haka bo w dokumentach jemu dostępnych jest informacja, że hybrydą nie można ciągnąć przyczep.
Czy ktoś próbował założyć hak (przeszedł całą procedurę pomimo tego) aby wozić bagażnik rowerowy?
Bump: PS. Należy też pamiętać, że sam hybrydowy zespół napędowy - zarówno mechanicznie jak i pod względem oprogramowania, nie jest przystosowany do ciągnięcia przyczep.
PS. Jeśli ktoś ma dostęp do świadectwa homologacji Forda Fusion w wersji hybrydowej z wpisaną mozliwością ciągnięcia przyczep to czy mógłby je udostępnić? Legalne założenie haka - w tym potwierdzenie przez diagnostę - jest chyba możliwe tylko gdy homologacja przewiduje możliwość ciągnięcia przyczepy. W przypadku Forda Fusion hybryda instrukcja obsługi nie przewiduje możliwości ciągnięcia przyczepy. "WARNING: Your vehicle is not approved for trailer towing. Never tow a trailer with your vehicle."
Czy zbiornik płynu spryskiwacza do fusiona hybryd jest taki sam jak do mondeo hybryd, fusion PB i mondeo PB ????
Na tak postawione pytanie odpowiedź brzmi - NIE.
Te zbiorniki mają też rożny kształt w zależności od rocznika - inna jest konstrukcja przednich podłużnic - widać to na zdjęciach sprzedawanych "ćwiartek". Do tego niektóre zbiorniki nie mają np. otworu na czujnik poziomu płynu. Także przy zakupie trzeba uważać.
Już nie mówię o korkach do zbiornika za 50zł...
Masz rację. Zamówiłem już w Anicar Parts. Będzie na 16 sierpnia. Cena 140 zł.
Muszę dolać płyn chłodzący układ elektryczny. Jaki idzie do fusiona hybrid G12 czy G13 ?
Zgodnie z instrukcją dla hybryd z USA płyn chłodniczy do elektroniki to:
Motorcraft Orange Prediluted Antifreeze/Coolant VC-3DIL-B
zgodny ze specyfikacją: WSS-M97B44-D2
Sprawdź, który jest zgodny ze specyfikacją.
Ps. ta sama specyfikacja w instrukcji dla hybryd europejskich
Witam.
Panowie mam prośbę. Czy możecie sprawdzić u siebie czy podczas energicznego ruszania do przodu jak i do tyłu coś wam puka. Byłem kilka razy na serwisie, ten stwierdził że pukanie jest czymś naturalnym. Wkurzony zatrudniłem rzeczoznawcę ten stwierdził i wystawił opinię że stuki wydobywają się z przekładni eCVT i nie są czymś normalnym. Zgłosiłem reklamację, przyjechał "inżynier" z forda hybrydą aby porównać czy stukanie jest takie samo. Oczywiście nie pozwolono mi być przy porównywaniu zasłaniając się procedurami. Sam fakt że nie mogłem brać udziału w porównaniu jest dyskwalifikujący cały proces sprawdzenia. Tak więc proszę was o sprawdzenie u siebie. Po prostu wsiądźcie do swoich "fur" wajcha na D i energicznie gaz, u mnie w tym momencie słychać "stuk". Potem wajcha na R poczekajcie aż silnik spalinowy zgaśnie i wtedy też energicznie na gaz, u mnie znów słychać "stuk". Proszę jeszcze raz sprawdźcie u siebie i podzielcie się spostrzeżeniami. Ręce mi już opadają. Myślę że sprawa zahaczy o sąd.
Czy ktoś jest z lubuskiego, wielkopolski, zachodniopomorskie. Mogę podjechać aby porównać.
hej. Panie jaki to jest ten "stuk". Generalnie jednak u mnie nic podejrzanego nie było słychać
andrew267 17-10-2021, 16:59 Witam,
czy ktoś miał problem ze spadkiem mocy i świecącą żółtą kontrolką check engine w swoim Mondeo?
A zaczęło się pół roku temu od "kawy z mlekiem" w silniku - serwis wymienił mi olej i filtry, skasował błąd i pieniądze. Po wyjeździe z serisu znów to samo. Potem pojechałem do serwisu w Lubiniu i wymieniono czujnik położenia wału. Auto ma obecnie 19 tys.km.
Dzisiaj oprócz żółtej kontrolki pojawił się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem i informacją, że mam zjechać i zatrzymać pojazd. Zero reakcji auta na pedał przyspieszenia. Po ponownym uruchomieniu auto wróciło do "normalnej" pracy. Dlaczego w cudzysłowie? Od jakiegoś czasu podczas przyspieszania silnik po prostu buczy (dźwięk bardziej basowy niż normalnie) i ma takie etapy - czasem jest OK - czasem nie. Spalanie nie wzrosło. Czy ktoś miał cos podobnego lub słyszał o czymś podobnym?
Pozdrawiam
Mkowal31 15-01-2022, 15:49 Witam,
Czy zauważyliście w swoich hybrydach problem z szybko wychładzających się silnikiem przy niższych temperaturach ? Mi potrafi spaść temperatura robocza poniżej skali przez kilka minut postoju. Macie u siebie podobnie? A może u mnie należałby się zainteresować termostatem ?
Hubert.W 06-03-2022, 11:22 Witam,
Po odpaleniu auto chodzi u mnie około 5sek i gaśnie, czy ktoś miał może podobną sytuacje albo wie co może być jej przyczyną ?
MichalMondeoMK5 11-08-2022, 11:31 Dawno nie było żadnego postu.
Jeżdżę Mondeo Hybrid, zrobiłem 1000km, średnia z miasta wychodzi 6.1l/100km, średnia z trasy 120-140km/h wychodzi okolice 7l/100km
teraz pytanie, czy ja coś robię źle? pojechałem na sprawdzenie sprawności baterii, wyszło że są w stanie idealnym. zrobiłem próbę i jechałem po mieście odcinek 5km jak totalny ekooszołom i spalanie 5,5l/km.
to co piszą koledzy czyli spalanie na poziomie 3-4l jest dla mnie nierealne - jak myślicie o co w tym chodzi?
Obstawiam że wszystko u Ciebie w porządku tylko przestańmy wierzyć ludziom, których auta palą 2 litry na setkę albo w ogóle to produkują paliwo w baku ;)
...to co piszą koledzy czyli spalanie na poziomie 3-4l jest dla mnie nierealne ...
Nie wiem kto pisze o takim spalaniu, ale TO NA PEWNO NIE W MONDEO MK5 HEV!
Nie ma takiej opcji w tym aucie na spalanie niższe, niż podaje Kolega...
Średnie między 2 a 5l podają być może właściciele Fusion Energi (PHEV) - czyli amerykańskich wersji Mondeo MK5 ładowanych z gniazdka. A to jest zupełnie inne auto pod względem użytkowania (choć z tym samym napędem...).
Ja mam za sobą prawie 30 tysięcy za sobą, spalanie z tych kilometrów wychodzi 5,9 litra. 1/3 z tego to miasto, 1/3 to drogi pozamiejskie i 1/3 to autostrada. Jak na razie odpukać nic złego się z autem nie dzieje, wymiana oleju w silniku co 10 tysięcy kilometrów (moja decyzja).
radiowiec_wawa 18-09-2022, 20:47 Cześć i czołem Panowie. Ilu nas jest w Polsce, osiemnastu? :)
Przebyłem do tej pory 16 tys, cykl mieszany miasto + obwodnica średnie spalanie 5,9.
Przedział 5,5 - 6,0 robi się bez problemu, gdy się przez jeden bak bawiłem w eko hardkora to zrobiłem 4,4 ale to bez sensu :) Na razie wszystko działa i śmiga, podoba mi się.
MichalMondeoMK5 19-09-2022, 10:21 Ilu nas jest w Polsce, osiemnastu?
myślę, że kilkaset spokojnie :) nawet w dzielnicy widziałem 2 Mondeo Hybrid w tym jedno w Vignale :O
spalanie ustabilizowało się na 6L/100km
cisza i komfort nieporównywalny do Mazdy, póki co leję paliwo i jeżdżę. Planuję jedynie przyciemnić szybki z tyłu i to tyle z modów.
radiowiec_wawa 19-09-2022, 16:42 Ja miałem zamówionego diesla ale zadzwonili w trakcie oczekiwania, że tego diesla to mi już jednak nie zrobią i mogę brać hybrydę albo spadać :) Więc wziąłem hybrydę w wersji Vignale i absolutnie nie żałuję, w tej wersji faktycznie to jest mega auto za takie pieniądze!
strzelec12 07-03-2023, 13:31 Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem mondeo hybryda, trochę poczytałem tutaj, jak i na FB i niestety często pojawiają się tematy o awarii skrzyni ecvt. Z waszego doświadczenia i użytkowania faktycznie te skrzynię są tak awaryjne i powyżej 100tys kilometrów one wcześniej czy później się zepsują?.
radiowiec_wawa 09-03-2023, 10:55 Ja mam w tej chwili 28 tys przebiegu tak więc jest idealnie i nic się nie dzieje. Generalnie ten wynalazek ma opinię długotrwałego ale gdy się z nim dobrze obchodzisz. Czyli często but w podłogę i będą konsekwencje a gdy suniesz dostojnie i spokojnie to się odpłaci długim działaniem. Stosuję tę drugą technikę jazdy :)
tomaszjan31 15-03-2023, 12:35 niestety często pojawiają się tematy o awarii skrzyni ecvt
Ja czytam odmienne opinie.
np w tym wątku, brak jakiejkolwiek takiej opini
Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem mondeo hybryda, trochę poczytałem tutaj, jak i na FB i niestety często pojawiają się tematy o awarii skrzyni ecvt. Z waszego doświadczenia i użytkowania faktycznie te skrzynię są tak awaryjne i powyżej 100tys kilometrów one wcześniej czy później się zepsują?.
Awarie zdarzały się na samym początku - głównie w rocznikach 2013-2014 bodajże. Potem Ford coś poprawił i było ok. Ostatnio tu na forum można jedynie wyczytać o jakiś stukach w świeżych mondeo hybrydach które mogą potencjalnie pochodzić ze skrzyni (w ocenie użytkowników).
W Toyotach te skrzynie są bardzo trwałe i praktycznie pancerne. W przeciwieństwie do zwykłych CVT, które nie są aż tak niezawodne
klocolus 14-05-2023, 23:40 Jakie spalanie Wam wychodzi w hybrydach przy 120km/h i 150km/h?
Stannislaus 15-05-2023, 06:18 Witam. Co do spalania przy konkretnych prędkościach to precyzyjnie nie odpowiem, ale ostatnio robiłem większą trasę do Włoch przez Czechy i Austrię powrót przez Szwajcarię i Niemcy. Trasa autostradami, s-kami i lokalnymi drogami, prędkość ok. 130 na autostradach (w Polsce i Niemczech trochę lepiej 150-160) reszta zgodnie z przepisami. Cztery osoby na pokładzie plus bagaż. Na powrocie przejazd przez Alpy (wjazd na 1760 m.n.p.m). Średnie spalanie z całej trasy na załączonym zdjęciu.
tomaszjan31 15-05-2023, 07:44 s-kami i lokalnymi drogami,
Tu dużo sporo zaoszczędziłeś. Do realnego spalania można jeszcze doliczyć jakieś 0,5l
Ale i tak uważam że jest to dobry wynik jak na silnik o zapłonie iskrowym połączony z bateryjką w długiej trasie
Jakie spalanie Wam wychodzi w hybrydach przy 120km/h i 150km/h?
Byłem 1-nym z czterech pasażerów na trasie autostradowej 2x250 km pokonywanej z prędkością ok. 160-170 km/h. Komputer wskazał średnie zużycie 8.2 l/100 km
Koledzy, jako założyciel tego wątku z perspektywy prawie 8 lat eksploatacji nie mam żadnych zarzutów lub problemów z moją hybrydą. Skrzynia biegów nie zająknęła się ani razu. 130 tys km przyjechałem ze średnim zużyciem paliwa na poziomie 5,5 l/100 km. Poza standardowymi przeglądami rocznymi, jedyne, co trzeba było wymieniać, były to tylne amortyzatory, które nie tyle co się zużyły, ile uszkodzeniu uległ element mocujący, co objawiało się stukaniem podczas pracy. Nic tylko lałem paliwo i płyn do spryskiwaczy [emoji1]
strzelec12 22-08-2023, 16:13 Nie ma głupich pytań, podobno:p Czy przełączanie trybów eko na normal i odwrotnie można robić w każdym momencie??
radiowiec_wawa 19-09-2023, 14:57 Można. A przynajmniej tak robiłem i wszystko było ok. Teraz już tak nie robię, korzystam jedynie z normal bo eko odbiera przyjemność z jazdy a oszczędza niewiele więcej :)
łańcuchy śnieżne ...czy można zakładać do fusion hybrid ?
a czemu miałoby być inaczej? to auto jak każde inne.
chwastek 24-03-2024, 02:23 Wrócę do tematu haka i wpisu w dowodzie pola O.1 i O.2. Obecnie nie mam jeszcze zamontowanego haka i mam w obu polach wpis: 750kg dla Mondeo mk5 kombi 2.0 hybryda. Czy ktoś z forumowiczów ma ten model i może zweryfikować i podać jakie wpisy ma u siebie w dowodzie rejestracyjnym?
Założę oddzielny wątek.
w obydwu mam taki sam wpis - 750 kg
Jaki płyn chłodzący elektrykę wlać do hybrydy ? Na forum pisali, że ten sam co do chłodzenia silnika ale mechanik powiedział, że nie wleje tego ze specyfikacją forda bo do elektryki musi być inny taki, który nie przewodzi prądu. Ktoś coś wie na ten temat ?
Już wiem. Baterie są chłodzone powietrzem " Układ akumulatora wysokonapięciowego to akumulator litowo-jonowy o dużym napięciu. Akumulator znajduje się w podłodze przestrzeni ładunkowej z tyłu. Układ akumulatora wysokonapięciowego wykorzystuje system chłodzony powietrzem do regulacji temperatury akumulatora wysokonapięciowego i przedłuża okres użytkowania akumulatora wysokonapięciowego.
Wskazówka: Akumulator wysokonapięciowy wyposażono w wywietrzniki we wsporniku akumulatora, pomagające w regulacji temperatury. Otworów tych nie wolno niczym zasłaniać. Nie wolno blokować przepływu powietrza z kabiny do tego miejsca. "
Natomiast oprócz silnika chłodzimy też sterownik układu przemiennika. Używamy tego samego chłodziwa co do silnika.
SRS napisał "ford pod koniec 2023 zastąpił Płyny układu chłodzenia na
WSS-M97B57-A1 w hybrydach i nie tylko https://allegro.pl/oferta/plyn-chlod...aa-15026901779"
Marekmam 21-05-2024, 14:44 Raczej nie ma tam podanego żadnego interwału wymiany łańcucha. Jeśli się nie mylę, to 2.0 hybrydy jest blisko spokrewnione ze stosowanymi w Mondeo Mk3 i Mk4 silnikami 2.0, a tam łańcuchy wytrzymują długo. Sam mam Mk3 1.8 (to w uproszczeniu to samo co ten 2.0, tylko mniejsze) z przebiegiem prawie 240 tyś. km i Mk4 2.0 z przebiegiem niespełna 120 tyś. km - w obu autach łańcucha nie trzeba było ruszać.
Ja pytałem się w serwisie podczas przeglądu i wymiany oleju to powiedzieli że łańcucha się nie wymienia póki nie wydaje niepokojących odgłosów mam przejechane 154000mil (okolo 246000km) jedyne co do tej pory wymieniłem to tarcze chamulcowe przednie raz klocki chamulciwe 3 razy opony średnio co 2 lata muszę wymieniać ... To znaczy przód co 3 serwis tylne około 5-6 serwis ( robię około 30000 rocznie dwa serwisy) czyszczenie klimatyzacji co 2 -3 lata (odgrzybianie co drugi serwis) sprawność baterii dużej około 60% pytałem się parę lat temu ile kosztuje nowa z wymianą w salonie to powiedzieli wtedy że 7,500£ spalanie mam na poziomie okolo5,5l/100km w mieście i około 6,5l/100km poza miastem na autostradach angielskich Max prędkość 120km/h a kupiłem go w 2019 roku jako drugi właściciel (wtedy 3 letnie auto) jestem zadowolony jak do tej pory i z serwisowania go w salonie i z komfortu jazdy oraz ogólnych kosztów utrzymania (serwis standardowy oleje filtry (w tym paliwowy i kabinowy oraz olejowy) oraz extra wymiana żarówek rejestracji i ogólne sprawdzenie (w tym żywotność dużej baterii) koszt 209£ w salonie
vacances 16-06-2024, 05:45 Jestem posiadaczem Forda Mondeo hybrid od roku.
Płyn chłodniczy do inwertera ten sam co do silnika różowy, przy jeździe bez wariacji klapa nawet się nie nagrzewa.
Spalanie aktualnie mi lata między autostradą a miastem 5,9l/100 (60km/h a 120km/h usrednione z deski pokazuje), mój rocznik mondeo '14.
Styknęło mi dziś 210tys km, zastanawiam się czy wymienić ten olej w ecvt w sumie, poki co wszystko pięknie działa, jednak stosuję się do eleganckiego przyśpieszania z EV a nie butowania go bo w taki sposób można tą skrzynię sobie wystrugać dosłownie do całego układu. Ostatnio zainstalowałem aplikację do sprawdzania realnego spalania robiąc sobie checkpointy przy tankowaniu (przebieg/litry). Nie patrzyłem czy tam był bias coś zmieniany w sumie jeszcze.
Trakcyjny jest pod filcem w bagazniku nie znam niestety seriala ani go jeszcze nie ruszałem. Ktoś kojarzy czy Ford cały czas produkuje te same baterie do hybryd (przez te same mam na myśli format)? I czy komputer jest ustawiony na tę samą pojemność trakcyjnego jak fabrycznie? Narazie jeszcze ciągnie jakoś ale obawiam się, że po tych 10 latach nie była wymieniana i może być już niedługo taka potrzeba.
FrogsterPL 27-09-2024, 10:33 zastanawiam się czy wymienić ten olej w ecvt w sumie
Moim zdaniem jak najbardziej. To tak jak z silnikiem: olej wymieniasz, żeby się silnik nie sypnął, a nie wtedy, gdy zaczyna się sypać. Z przekładniami, niezależnie czy mowa o automatach, E-CVT, dwusprzęgłówkach czy nawet manualnymi jest tak samo. :)
woojtoos 07-01-2025, 07:34 Witam,
Czy mondeo mk5 2.0 hybrid to sensowna opcja?
Jak to jest z tymi skrzyniami eCVT? W internecie pełno opinii, że między 100-120tys km padają łożyska w skrzyni i jeśli się tego nie wychwyci to robi się mielonka w skrzyni i koszty spore. To jest bolączka wszystkich skrzyń, czy gdzieś po drodze zostało to poprawione przez forda? Ja oglądam się za rocznikiem 2021 i nie wiem czy ta przypadłość nadal występuje.
Poza tym to chyba całkiem solidny wóz - chyba, że się mylę to proszę mnie poprawić.
Co do skrzyni eCVT, zajrzyj do odpowiedniego tematu w dziale skrzyń automatycznych.
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=341629
Powiedziane na tym forum było chyba już wszystko o nich. Co do sensowności danego samochodu-musisz sam sobie na to odpowiedzieć. Dla jednych sens ma tylko V8, dla innych tylko diesel a inni wolą jeździć całe życie dostawczakami nie potrzebując ich możliwości przewozowych. Ewentualnie, powiedz jak chcesz używać samochód, jakie nadwozie, itp.
Cześć,
Od miesiąca jeżdżę Mondeo Mk5 hybrid z 2021r., model po FL, o przebiegu 120 kkm. Jeździ się bardzo dobrze, ale denerwują mnie takie pojedyńcze puknięcia podczas wciskania hamulca i ruszania. Tak ok 90% hamowań i przyspieszeń jest z pojedyńczym puknieciem. Jakby się jakiś luz wybierał. Wydaje mi się, że dźwięk dochodzi z przodu auta. Puka również podczas cofania.
Byłem dzisiaj u dealera Forda, gdzie kupiłem to auto w celu diagnozy w ramach rękojmi. Sprawdzili półosie, poduszki silnika, rozebrali I wyczyścili prowadzenia klocków hamulcowych i niby nasmarowali wieloklin pół-osi. Puka dokładnie tak samo. Mają mieć kolejny egzemplarz na serwisie, więc porównają.
Na liście do sprawdzenia pozostaje zawieszenie wydechu, bo też pracuje podczas hamowania i ruszania. No I przekładnia e-cvt, ale to już chyba na stanowisku z rolkami, bo nie wiem jak inaczej.
Jak to jest z Waszymi hybrydami? A może to dźwięk z falownika? Jak hamuje lub ruszam delikatnie to dźwięku nie ma, ale jak zrobię to bardziej dynamicznie (ale nie gwałtownie, jak podczas normalnej jazdy od świateł do świateł) to są pojedyńcze puknięcia. Każde hamowanie praktycznie jest z udziałem falownika, tak jak ruszanie.
Jeżeli jest ktoś chętny z Trójmiasta w celu spotkania i wymiany doświadczeń to będę wdzięczny za kontakt na priv.
Pozdrawiam
|
|