No więc tak, potrzebujesz śrubokręt gwiazdkę i płaski, gwiazdkę do wszystkich śrub, a płaski to wyciągnięcia włączników.
1) otwierasz schowek, tam masz z 2-3 śruby (jeżeli chcesz też zdemontować schowek, to trzymają go dwie śruby od dołu na zawiasach),
2) pod regulacją nawiewu masz 3 śruby,
3) pod schowkiem po lewej strony (schowek koło złącza diagnostycznego, otwierasz i je widzisz) masz dwie śruby,
4) nad pedałami masz z 3 śruby,
5) chyba od lewej strony osłonny nawiewów jest jedna albo dwie śruby,
Po odkręceniu śrub z punktu 3 i 4 obudowa przed kolanami kierowcy powinna się łatwo zdemontować (trzyma ją jeszcze jeden zatrzask - chyba)
6) wyjmujesz śrubokrętem płaskim włączniki ogrzewania szyby, te w osłonie nawiewu po prawej stronie radia (cały panel - nie pojedynczo), wystarczy podważyć z dwóch stron śrubokrętami albo z jednej i wyskoczy, pod tym są jeszcze dwie śruby na gwiazdkę, jak się o tym zapomni to plastiki połamane, wiem po sobie
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
7) odciągasz osłonę nawiewów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., trzymają ją jeszcze z dwa zatrzaski.
A później to już skręcasz.
Uważaj na linkę regulacji temperatury, trudno się ją demontuje a także na przewody od klimatyzacji jak masz.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam