View Single Post
Stary 06-03-2012, 20:36   #2
emonkey
ford::advanced
 
Avatar emonkey
 
Zarejestrowany: 28-08-2009
Skąd: Śrem
Model: Ford Fiesta mk5
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 382
Domyślnie Odp: Samodzielna naprawa lakiernicza elementu karoserii od A do Z

Część, tak po kolei,
  1. to na pewno usunąć to wgniecenie, jak masz migomata to można przyspawać jakieś oczka i wyciągnąć to wgniecenie, jak nie to trochę będzie trudne, chyba, że jest dostęp od "spodu" aby to wypchnąć.
  2. Jeżeli będzie nadal widać, że było wgnieceni no to musisz usunąć starą farbę na tym wgnieceniu (nawet trochę poza samo wgniecenie), aż do metalu, następnie odtłuścić powierzchnię
  3. na to dajesz szpachlówkę, szlifujesz, podkład (ile warstw to nie wiem, z dwie) i zeszlifuj papierem nierówności (nie na gładko, bo kolor nie będzie miał się czego schwycić), i musisz także odtłuścić powierzchnię
  4. na to kolor (podobnie, nie wiem dokładnie ile warstw, z dwie warstwy by się przydały minimum)
  5. niektórzy teraz szlifują bardzo drobnym papierem i polerują, a czym to Ci też nie powiem : /
  6. Można też lakierem przezroczystym pomalować (transparenty). Ale to chyba się daje na jeszcze niewysuszoną warstwę koloru.

PS. Jeżeli ktoś wie więcej to niech doda od siebie (np. ile warstw, jaki dokładnie podkład, czym polerować.
Pozdrawiam
__________________
Jeżeli jeszcze Cię nie wyprzedziłem, to na pewno to zrobię Fiesta mk5: Demontaż AirBag Demontaż panelu sterowania nawiewem Termostat wymiana Wymiana tylnych żarówek Odpowietrzanie układu sprzęgła

Ostatnio edytowane przez emonkey ; 06-03-2012 o 20:44
emonkey jest offline   Odpowiedź z Cytatem