![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 17-03-2013
Skąd: Łask
Model: Ford C-max
Silnik: 1,5 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 56
|
![]()
Mam Forda Fusiona 1.4 TDCi. Po dłuzszym postoju cofa mi się paliwo i muszę pompować ręcznie żeby odpalić. Mój mechanik nie znalazł wycieków i stwierdził że pomoże założenie zaworu jednokierunkowego przed pompą.Zakładał to w komorze silnika. Pytanie brzmi gdzie jest ta pompa , gdyż spotkałem się z aukcją na allegro gdzie było zdjęcie pompy instalowanej w baku.Ponadto dodam że instalacja tego zaworu pogorszyła sprawę bo trudniej jest pompować tą gruszką.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
jak jest pełny bak też jest taki problem???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Rybnik
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 17
|
![]()
Witam .
Miałem to samo ale mechaniol założył zawór zwrotny ale nie w komorze lecz na wężyku i problem z głowy ,teraz działa jak należy Ostatnio edytowane przez Andy1973 ; 28-03-2013 o 15:18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-08-2011
Skąd: Zabrze
Model: FORD FUSION
Silnik: 1.4TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 93
|
![]()
Witam
Umnie bylo podobnie ,z tym ze fordzik zapalal na kilka sekund i gasl trzeba bylo go napompowac recznie i zapalal jak nowy .Na poczatek zalozylem zaworek zwrotny i to czesciowo rozwiazalo problem ,zdazalo sie raz na kilka dni ze usterka powracala .Nastepnym podejzanym byly szybko zlaczki na przewodach paliwowych ,wiekszosc obracala u mnie sie w tych pastikowych wezykach i nie mozna bylo tego scisnac zadna opaska zaciskowa .Podjalem decyzje o wymianie na cos bardziej elastycznego i zalozenie opasek zaciskowych ,a do tego zlozenie wszystkiego na silikon. Po tym zabiegu problem ustapil od zeszlego roku do dzisiaj cisza . Jednak ostatnio slubna cos wspomniala ze dlugo musi krecic rozrusznikiem zanim silnik zaskoczy , ale to poczekam az sie wiosna zrobi i Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.zajze pod maske . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 17-03-2013
Skąd: Łask
Model: Ford C-max
Silnik: 1,5 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 56
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 04-04-2011
Skąd: Rybnik
Model: Ford Fusion
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 17
|
![]()
Witam.Przesyłam fotkę bo nie wiem czy to jest przed czy za ,dzisiaj zrobiłemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 17-03-2013
Skąd: Łask
Model: Ford C-max
Silnik: 1,5 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 56
|
![]()
Usterka naprawiona po żmudnych poszukiwaniach mechanik znalazł przetarty przewód paliwowy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::amateur
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 20-07-2017
Skąd: Sędziszów Małopolski/Mielec
Model: Fusion
Silnik: 1.4tdci
Rocznik: 2002
Postów: 2
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|