![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#12 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Poznań
Model: Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.0 Ecoboost Hybrid 125 KM
Rocznik: 2022
Postów: 220
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-03-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus
Silnik: 1.5 EcoBlue
Rocznik: 2022
Postów: 0
|
![]()
Mam podobnie przy zmianie z 1 na 2 taki stuk jakby odbicie albo zwolnienie zacięcia. Nie wiem czy też tak macie że ten stuk odbija się lekko od pedałów (wibracja po stuku). Może to naciąg, sprężyna przy pedale sprzęgła ? Swoim kulam się dalej bez obaw, na razie się nie sypie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Poznań
Model: Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.0 Ecoboost Hybrid 125 KM
Rocznik: 2022
Postów: 220
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 20-10-2012
Skąd: Warszawa
Model: FOCUS
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 4
|
![]()
Też mam taki objaw w swoim focusie. Zgłosiłem do ASO – wymienili półoś prawą (nie pomogło). Za kilka dnia mają wymienić półoś lewą.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Poznań
Model: Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.0 Ecoboost Hybrid 125 KM
Rocznik: 2022
Postów: 220
|
![]()
Dziś dowiedziałem się w ASO, że przyczyną jest luz na półosiach, który występuje w "starych" skrzyniach ib5. Odpowiedzialne są za to jakieś wielowypusty (cokolwiek to jest). Zmierzyli luz półosiach i wyszło im 0,03, a ponoć dopuszczalny wynosi 0,1. Można niby śmiało jeździć. Ew. oddać do jakiegoś klejenia w celu zlikwidowania luzów. Czy warto?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 23-08-2008
Skąd: Gdynia
Model: Focus MK2 / FOCUS MK4 Titanium
Silnik: 1.6 100KM Pb95 / EcoBoost 1.0 125KM
Rocznik: 2005 / 2019
Postów: 361
|
![]() Cytat:
__________________
>>> MOJA FOKA <<< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Poznań
Model: Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.0 Ecoboost Hybrid 125 KM
Rocznik: 2022
Postów: 220
|
![]()
to mam obraz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Poznań
Model: Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.0 Ecoboost Hybrid 125 KM
Rocznik: 2022
Postów: 220
|
![]()
Czy mój "problem" nie jest związany w jakiś sposób z gęstością oleju w skrzyni? Rano kiedy ruszam to przy zmianie jest cisza, jednak już po chwili (pewno jak się olej zagrzeje) słychać to stukanie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::average
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 13-09-2012
Skąd: EPWA
Model: fokus III
Silnik: 1,6 125KM
Rocznik: 2012
Postów: 111
|
![]()
Jeżeli z gęstością to i z luzami jak koledzy wcześniej pisali. Jak są luzy do gęsty olej je "wybiera" jak się rozrzedzi po podgrzaniu to już luzów nie "wybiera"
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|