|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-10-2008, 17:01 | #11 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 04-07-2008
Skąd: RZESZÓW
Model: Mk7
Silnik: 1,6 16v zetec
Rocznik: 1996
Postów: 257
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
Witam.Kupiłem ten sterownik:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i niewiem jak sie zabrać za montaż ponieważ kolory przewodów zarówno na sterowniku jak i od strony auta są innego koloru.Np od strony auta czarno-czerwony,niebiesko-czarny,itp.W instrukcji nic takiego niema.No chyba że w mk7 jest inaczej bo instrukcja była chyba pod mk6. |
21-10-2008, 17:33 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
w mk7 są inne kolory kabelków... jak jeszcze nie dałeś rady to poszukam info
|
09-11-2008, 22:49 | #13 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
To i ja zakupilem taki sam sterownik, przyda mi sie Twoja relacja.
|
11-11-2008, 21:45 | #14 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
Sądzę, że wszystko jasno opisałem i zilustrowałem więc chyba nie powinieneś mieć problemów z montażem...
Życzę powodzenia i napisz jakie były efekty. |
12-11-2008, 18:11 | #15 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
jarkar, a nie orientujesz sie czy da sie do tego podlaczyc syrenke, np kierunki w tym jeszcze syrenka?
|
12-11-2008, 21:04 | #16 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
Cytat:
Sam tego nie próbowałem bo nie lubię jak pika, ale sądzę, że mogło by się udać... można spróbować podłączyć tak jak kierunki i powinno piknąć tyle razy ile razy mrygnie kierunek... Jak chcesz to spróbuj, i podziel się wynikami oczywiście..:P |
|
13-11-2008, 18:36 | #17 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
No ok, tylko chodzi mi zeby razem z kierunkami bylo, i nie wiem czy mozna to wpiac do jednej strony kierunkow dodatkowo.
---------------------------------------------------------- Dzis podlaczylem, wszystko dziala pieknie, podlaczenie tez nie jest tak skaplikowane jak sie wydaje, ale przydal sie twoj opis bo tak to ciezko by bylo znalezc ktory kabel od centralki. Jeszcze w wolnym czasie pokabinuje z syrenka. |
18-11-2008, 09:28 | #18 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-10-2008
Postów: 4
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
Cytat:
Kupiłem ten sterownik: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . I u mnie bez diody prostowniczej kierunki głupieją . Wie ktoś może jaką diode muszę kupic aby wszystko było ok?? |
|
21-11-2008, 13:11 | #19 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 21-11-2008
Postów: 3
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
Witam, potrzebuję pomocy ponieważ nie wiem jak podłączy sterownik tego typu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Kable od siłowników już zlokalizowałem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Teraz wystarczy podłączy, tylko jak??? PROSZĘ o POMOC, za którą z góry dziękuje. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. |
26-11-2008, 22:54 | #20 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 14-05-2008
Skąd: Łódź
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Postów: 843
|
Re: [mk6] centralny zamek, montaż sterownika - fotorelacja
No to czego kolega nie wie?? Kable zlokalizowane? To do dzieła!
Kable w samochodzie: żółty - zamykanie zamka biały - otwieranie Kable ze sterownika (jeśli dobrze odczytałem, bo zdjęcie "siakieś" małe :P ): niebieski zielony Niebieski do żółtego, zielony do białego (lub niebieski do białego, zielony do żółtego)- musisz wypróbować. Kable w samochodzie: czerwony lub czerwony z żółtym paskiem - zasilanie +12V brązowy - masa Kable ze sterownika: czerwony +12V czarny - masa Czerwony do czerwonego z żółtym paskiem, czarny do brązowego. W kostce odnajdujemy przewody od kierunkowskazów: czarny z białym paskiem (lewy) - podłączamy kabel z drugiej wiązki przewodów od sterownika (brązowy) czarny z zielonym paskiem (prawy) - podłączamy kabel z drugiej wiązki przewodów od sterownika (brązowy) Jak działa - stawiasz browar, jak nie - męczymy dalej :D Aczkolwiek mam przeczucie, że jakiś przewód powinien jeszcze iść na plus... Acha...kupiłeś sterownik sterowany PLUSEM??? |