Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-02-2010, 18:39   #11
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

jak dobrze pamietam to wirnik jest wcisnięty na ośkę,nie jest to całość,czasem spadnie a z wierzchu wszystko wyglada ok,wszystko się kręci (kurcze wywalilem kilka dni temu stara pompe od escorta,bym sprawdzil dla pewnosci)


Cytat:
Napisał RicoSb Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale jak z pompy spada wirnik to chyba to słychać i to dość wyraźnie ale kto wie toż to ford
Właśnie że nie słychać

Assan jest offline  
Stary 27-02-2010, 19:13   #12
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

wirnik i oś tworzy całość, dopiero to mocowanie koła pasowego jest wciskane na oś.
Przynajmniej tak pamietam jak wymieniałem tą pompę pare lat temu, choc moge sie mylić.{myliłem się}

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ostatnio edytowane przez Slawko ; 05-03-2010 o 11:34
 
Stary 27-02-2010, 21:00   #13
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

Slawko i ja mogę się mylić,nie pamietam dokładnie. Jeśli to odlew to nie może spaść,może jedynie pęknąć,ale jak? i z jakiego powodu :/. Może uszczelka pod głowicą?albo jakies inne cudo,zastanawiający jest ubytek płynu
Assan jest offline  
Stary 27-02-2010, 21:07   #14
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

W kazdym razie jak naprawię to dam znac co było Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
 
Stary 28-02-2010, 08:50   #15
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

Dzisiaj częściowo rozkręciłem.
I tak:
  1. koło pasowe nie ma żadnych luzów ani wzdłużnych, ani poprzecznych
  2. płynnie i w miarę lekko się obraca(nie mam porównania, wiec nie wiem, czy nie za lekko). W każdym razie swobodnie można jednym palcem kręcić w obie strony z jednakowych oporem (o ile można nazwać to oporem)
  3. dobrałem się do termostatu i wszystko jest ok
  4. po wyjęciu termostatu i wycieku płynu(tyle ile sam wyleciał), kręciłem kołem pompy dość "szybko" i w obudowie termostatu nie było żadnego ruchu płynu. Nic nie wyciekało i nic się nie cofało.
Także na 99% pompa.

Trochę dziwne bo pompa ma 52 tys. i nie całe 5 lat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
 
Stary 28-02-2010, 09:16   #16
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

Ja juz kilka razy slyszalem o uszkodzeniu lopatek w pompie i przez to nie masz obiegu plynu, najwieksza lipa to duzo roboty zeby sie przekonac czy to jest toGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam
__________________
Moje Mondeo

corneliusab jest offline  
Stary 28-02-2010, 09:27   #17
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

aby w tej pompie połamać łopatki, to musiałoby się coś dostać, poza tym pompa natychmiast by się zablokowała. Taka jest jej konstrukcja
 
Stary 28-02-2010, 11:07   #18
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

Slawko żeby było widać jakiś ruch płynu to trzeba naprawdę szybko obracać pompą,to jest pompa odśrodkowa i nie tak łatwo ją ręcznie obrócić żeby było widać ruch.Pompa po małym nawet przebiegu obraca się bardzo lekko,tak jak określiłeś chyba nie moża tego nazwać oporem.Nowa jest ciasna. Chyba w Escorcie nie da się połamac łopatek [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] (popatrz na zdjęcia w tej aukcji) i chyba jednak oba kola sa wciskane na oske

Ostatnio edytowane przez Assan ; 28-02-2010 o 11:13
Assan jest offline  
Stary 28-02-2010, 11:15   #19
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

no dobra, załóżmy, ze pompa jest ok, to co może wpływać na brak obiegu płynu chłodzącego?
nie ma obiegu małego, dużego, brak obiegu na nagrzewnicę i po drodze na reduktor.
Reduktor jest wpięty równolegle.
Wszystko przez 5 lat pracowało prawidłowo, nie nie grzebałem w silniku od 3 lat(tylko olej i filtry).
 
Stary 28-02-2010, 13:05   #20
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Odp: brak obiegu płynu chłodzącego

Czyli w wezu gumowym wychodzacym z pompy nie masz w ogole plynu takGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wez zalej zbiornik woda na maxa i sciagnij waz z pompy albo przy termostatcie bo przy pompie kiepskie dojscie, odpal auto i zobacz czy cos leci, gdzies musi ubywac tego plynu albo gdzies wylatuje albo spala sie z wacha, przeciez nie paruje tak szybko.

Pozdrawiam
__________________
Moje Mondeo

corneliusab jest offline  
Zamknięty Temat

Tagi
obieg płynu chłodzącego , pompa wody , wirnik , zetec



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.