Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-06-2011, 21:27   #11
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,537
Domyślnie Odp: głośne klepanie mocno dymi spalanie 1litr/2 min!! FILM

Cytat:
Napisał michal@ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jeśli chodzi o ustawienie pompy to chętnie zleciłbym to jakiemuś mechanikowi ale uwierzcie mi,że w promieniu 60km, nie ma porządnego,
przyjedź do mnie to ustawimy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
Napisał michal@ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam pytanie odnośnie sprawdzenia ustawienia pompy, czy muszę blokować cały rozrząd do ustawienia pompy skoro nie był ruszany?
najlepiej tak bedziesz miał 100%pewności że jest wszystko ok
Cytat:
Napisał michal@ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
czy warto dolewać srodka do czyszczenia wtryskiwaczy
nie ma sensu lepiej wyjąć wtryski i je sprawdzić na stole probierczym czy jest ok

motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2011, 17:45   #12
michal@
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: pomorskie
Model: mondeo
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1996
Postów: 35
Domyślnie Odp: głośne klepanie mocno dymi spalanie 1litr/2 min!! FILM

mondeo w końcu ożyło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

postanowiłem jednak wczoraj,że wleję środka do czyszczenia wtryskiwaczy,ale nie butelka na 60 litrów jak podaje producent tylko na 10 litrów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.pojeżdziłem tak z 30-40km ze stukaniem pod maską, w końcu wyjechałem dziś rano do pracy na klekoczącym silniku, po jakiś 50km jazdy stukanie ustało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.a uwieżcie mi klepało naprawdę solidnie, nie wiem jaki wpływ na to miał środek do czyszczenia wtrysków ale jest ok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. do tego dymienie ustało w 100%

Podejrzewam,że pompa którą kupiłem dzień wcześniej na allegro za 250zł musiała mieć w sobie jakiś syf który zwyczajnie po kilku minutach jazdy zaśmiecił wtryski.
Obecnie auto pomyka jak nigdy, pali na dotyk równo trzyma obroty i przede wszystkim w końcu mondeo rwie do przodu, nie to co na starej pompie.
michal@ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2011, 19:22   #13
GrzegorzD
ford::professional
 
Avatar GrzegorzD
 
Zarejestrowany: 26-12-2006
Skąd: Bielsko-Biała / Bujaków
Model: C-Max
Silnik: 1,8 PB
Rocznik: 2005
Postów: 1,073
Domyślnie Odp: głośne klepanie mocno dymi spalanie 1litr/2 min!! FILM

Po przestawianiu paska pompy wymieniłeś pasek rozrządu czy naciągnołeś po prostu stary? Żeby nie okazało sie ze rozrzad ustawił sie bo pasek przeskoczył.
GrzegorzD jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2011, 20:22   #14
michal@
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: pomorskie
Model: mondeo
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1996
Postów: 35
Domyślnie Odp: głośne klepanie mocno dymi spalanie 1litr/2 min!! FILM

Założyłem stary pasek, nie wiem dla czego miałbym go wymieniać na nowy?ma max 20 tys. przebiegu.Sciągałem go z 4 razy
Wątpie,aby przypadkowe przeskoczenie paska miało "naprawić problem" ponieważ siedziałem całą sobote przy aucie i ustawiałem go w różnych pozycjach cofając i przyspieszając o 1-2 zęby i silnik pracował bez zmian.
Pomijam już,że na początku jak tylko założyłem nową pompę auto chodziło dobrze i nagle zaczęło stukać i dymić więc musiał by pasek przeskoczyć w przeciwnym kierunku jak kiedy objawy zniknęły.....przyznasz sam rację,że to baaardzo mało prawdopodobne?

Natomiast klepanie i kopcenie silnika nie zginęło tak nagle,zaraz po tym jak czaczęło się kopcenie i klepotania silnika stałem kilka godzin pod domem gdzie kombinowałem jak pozbyć się zadymiania i stukania,przedmuchałem sprężarką miedzy innymi przewody paliwowe,wtryski itp. po czym dolałem środka do czyszczenia wtrysków to po kilku minutach pracy silnika była poprawa, po czym się przejechałem i stuk zanikał na wyższych obrotach ....(pisałem o tym wcześniej) aż do momentu gdzie odpaliłem auto i hałas zupełnie zginął

Ostatnio edytowane przez michal@ ; 20-06-2011 o 20:26
michal@ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.