![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Kolego, czy Ty się zastanowiłeś o co w ogóle pytasz? Wiesz co to jest R3? Jak chcesz już na upartego mieszać jakieś relikty przeszłości to DOT zmieszaj z DA1 lub DA2.
Jeszcze raz gwarantuję Ci, że LHM nie uszkodzi żadnego układy hydraulicznego/hamulcowego. Pozdrawiam I może nie ciągnijmy dłużej tematu, bo nie ma to najmniejszego sensu.
__________________
Emmm Ostatnio edytowane przez Marek ; 18-07-2011 o 16:34 Powód: regulamin pkt.21 |
![]() |
![]() |
#13 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
R3 jest tak samo płynem hamulcowym, jak i każdy DOT, więc nie próbuj mnie uczyć. Koniec w tym temacie, bo z Tobą nie da się normalnie rozmawiać.
I jeszcze jedno, poczytaj sobie opis produktu na tej stronie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] lub na tej: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez darmodziej ; 18-07-2011 o 16:17 |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]() Cytat:
A tak na próbę, bardzo proszę odpowiedz na dziwne pytanie które sam zadałeś: Cytat:
No i jeśli rzeczywiście nie rozumiesz o czym pisałem, to wyjaśniam: LHM nie uszkodzi uszczelek, "nie spuchną". Cała reszta Twoich wywodów była zupełnie nie na temat, z resztą większość Twoich wypowiedzi na tym właśnie polega. Jeszcze raz proszę: odpowiedz na swoje własne pytanie, o ile potrafisz. Pozdrawiam
__________________
Emmm |
||
![]() |
![]() |
#15 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
Powiedziałem:
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
No widzisz Kolego, nawet przyznać się do popełnionego babola nie potrafisz. Otóż odpowiedź na Twoje pytanie:
Cytat:
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Darmodziej, no nie załamuj mnie do reszty. Idź nawet do sklepu, weź butelkę do ręki i przeczytaj co napisał producent, to chyba najbardziej wiarygodne źródło.
Pozdrawiam Chcesz dowodu, to bardzo proszę, pierwszy strzał w pana GOOGLA - bez wychodzenia z domu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] albo: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i nie musisz już po sklepach ganiać, a jak Ci to nie wystarczy, dzwoń lub pisz do producenta, niech potwierdzi na piśmie.
__________________
Emmm Ostatnio edytowane przez Emmm ; 26-07-2011 o 16:58 Powód: wklejka www. |
![]() |
![]() |
#19 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,209
|
![]()
Rzeczywiście, masz rację, ja byłem w błędzie. Widać, nie zawsze można wierzyć w informacje krążące wśród ludzi. A teraz jestem ciekaw, czy potrafisz jakoś udowodnić, że płyn LHM nie uszkodzi elementów układu hamulcowego przystosowanego do płynu DOT, bo wszak wiesz, że nie wolno mieszać płynu LHM z płynem DOT3 i DOT4.
|
![]() |
![]() |
#20 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
|
![]()
Darmodziej fakt, mieszać tych płynów nie należy, aczkolwiek nie sądzę, aby po awaryjnym dolaniu jednego do drugiego nastąpiła jakaś gwałtowna reakcja powodująca zniszczenie układu hamulcowego. Sądzę, że w krytycznej sytuacji można takiej dolewki dokonać, aby załóżmy w środku nocy do domu dojechać, lecz później koniecznie mieszaninę taką należało by zastąpić właściwym płynem. Co do niezbitych dowodów na to, że LHM nie uszkodzi układu dostosowanego do DOT, to nie posiadam takowych, jednak domniemywać mogę, że szereg uszczelnień gumowych (tzw. normalki) stosowanych na LHM i na DOT, to te same elementy, całkowicie współzamienne i skoro ani jeden, ani drugi płyn krzywdy im nie czyni, to samo przypisanie ich do takiego czy innego układu hamulcowego też nie ma wpływu na ich zachowanie w zetknięciu z czynnikiem roboczym. Elementy metalowe możemy chyba pominąć.
Pozdrawiam
__________________
Emmm |
![]() |
![]() |
Tagi |
hamulce , mondeo mk1 , odpowietrzanie |
|
|