![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1851 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-08-2010
Skąd: Radom
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 275
|
![]() Cytat:
A odnośnie VAGa to rzeczywiście po stronie samochodu brak kabelka we wtyczce , ale z D5WZ wychodzi kabel do diagnostyki - ciekawe czy na krótko da się to spiąć z fejsem. Ostatnio edytowane przez Dopalacz ; 16-07-2011 o 11:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1852 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Lewin-Kłodzki
Model: Sharan
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2004
Postów: 70
|
![]()
smithpl ten kontroler to oparty na układzie BTS712N1 firmy infineon przekaźnik czterokanałowy. Ostatnio wywaliłem go i zastosowałem zwykły czterostykowy przekaźnik przełączający. Jak dobrze pomyślisz to zobaczysz że to bardzo prosty układ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1853 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Bolesławiec
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 39
|
![]()
Jeszcze kilka pytan zanim zabiorę się za przeróbkę.
Czy instalacja w samochodzie przygotowana jest do pełnego ogrzewania postojowego? tzn. czy wystarczy rozciąć tapicerkę w podsufitce i zamontować tam zegar i ewentualnie odblokować funkcję w komputerze? jeśli tak to czy zegar od Transit'a [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] będzie pasował |
![]() |
![]() |
![]() |
#1854 | |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]() Cytat:
Zegarek z linku, nie podoła wysterowac bezposrednio pieca, ma za słaby sygnał, nie uciągnie nawet najmniejszego przekaźnika, trzeba to wzmocnić, najlepiej przez dodatkowy sterownik ogrzewania postojowego, który wysteruje; piec, klimatronik, nawiewy, elektryczną pompkę płynu z opóźnieniem jej wyłączenia około 3 min i oczywiscie sterownik przyjmie sygnały z zewnątrz czyli; z zegara, lub sterowania radiowego z pilota i oczywiście poprzez załączanie manualne. Musisz jeszcze dużo czekać zanim zabierzesz sie za jakiś cięcie... Pozdrowienia. Ostatnio edytowane przez Stefano ; 22-07-2011 o 01:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1855 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Bolesławiec
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 39
|
![]() Cytat:
Temat rozbudowy dogrzewacza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A teraz na spokojnie: 1. zmostkować czujnik na podszybiu 2. podać +12V na pin 6 piecyka 3. uruchomić pompkę obiegu płynu (w komorze silnika) (pamiętać o wyłączeniu pompki 1-2 minuty po wyłączeniu piecyka) 4. Uruchomić nawiew. Tylko przód, tylko tył, czy może oba jednocześnie? Czy z max siłą mają chodzić? a może uruchomić go z jakąś zwłoką czasową aby płyn zdążył się nagrzać? 5. Po przekręceniu stacyjki piecyk ma się wyłączyć i działać ew. jako zwykły dogrzewacz. 6. pompka paliwa sterowana jest z piecyka więc nie ma problemu 7. ??? czy coś jeszcze ??? A może podpięcie jakiegoś magicznego modułu załatwi tą sprawę w łatwiejszy posób. P.S. Jadąc do Niemiec musze znać niemiecki, Niemiec przyjeżdża do Polski, dalej muszę znać niemiecki. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nawet gdyby miało Wam to zająć kolejne 190 stron to proszę Was, napiszcie to w jezyku polskim. Dziękuję. Ostatnio edytowane przez skidan ; 25-07-2011 o 19:12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1856 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1857 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Lewin-Kłodzki
Model: Sharan
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2004
Postów: 70
|
![]()
Na tym forum i na elektrodzie jest naprawdę dużo napisane w tym temacie. Fakt, jak już ktoś zabiera się za czytanie tych tasiemców warto wziąźc coś do pisania i nawet niewielką kartkę i zapisywać sobie co ważniejsze rzeczy. Sam jestem posiadaczem sharanki po 2000 roku i w zasadzie te modele studiowałem, ale okazuje się że ktoś zadaje pytanie " a jak podłączyć klimatronic w furmance sprzed liftu ". I okazuje się że jeszcze w tym temacie można jeszcze coś nowego napisać, chyba że sam coś przeoczyłem.
Pozdrowienia i powodzenia |
![]() |
![]() |
![]() |
#1858 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 26-07-2009
Skąd: Elblag -Hamar
Model: sharan
Silnik: 1.9 tdi AUY
Rocznik: 2003
Postów: 16
|
![]() Cytat:
Nie zgodzę się z tobę Stefano tylko ten raz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja mam podłączony taki zegar u siebie plus jeszcze sterowanie pilotem no i oczywiście funkcja dogrzewacza nadal funkcjonuje, wszystko podłaczone na przekaznikach 30A ,diodach jednokierunkowych oraz jeden przekaznik który podtrzymuje pracę pompek 2 minuty po wylaczeniu eberka nie wiem dlaczego ale z jedna pompką przegrzewał się bardzo szybko. Przekazniki 30A oraz czasowy kupilem od [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] diody, sterowanie na [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Oczywiscie Ty Stefano miałes duży wkład że przerobiłem to na postojowe (i tu browarek dla Ciebie) aczkolwiek nie wiem dlaczego ale brakowało chętnych którzy by chcieli podzielić się informacją na temat wydłużenia pracy pompki no ale od czego jest [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam radyrvegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1859 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Bolesławiec
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 115KM
Rocznik: 2001
Postów: 39
|
![]()
Pytanko odnośnie instrukcji dla TAXI st. 11. Co oznacza na schemacie element "Steuergereat Multifunktionseinheit" zacisk P6/13 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1860 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-09-2008
Skąd: Lewin-Kłodzki
Model: Sharan
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2004
Postów: 70
|
![]()
radyrvegen
I z czym tu się nie zgadzać. Mini zegar nie uciągnie samodzielnie normalnego przekaźnika. Co innego poprzez tranzystor, który sami dołożymy lub jest na wejściu sterującym jakiegoś fabrycznego czasowego. skidan P6/13 Stecker P6, Kammer 13 to pin 13 6-tego złącza skrzynki bezpieczników pod kierownicą, zielone złącze jak dobrze pamiętam |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|