![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
Moderator
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
![]()
Dobry Karcher i po 10 max 15 minutach po temacie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dwie godziny myć to lekka przeginka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2012
Skąd: Szydłowiec
Model: Galaxy Mk2 Alhambra
Silnik: 1,9TDI 130km 2,0i lpg 115km
Rocznik: 2003r 1997r
Postów: 28
|
![]()
układ na pewno mam szczelny z chłodnica będę działać zobaczymy co z tego wyniknie
a żeby nie zaśmiecać forum powiedzcie mi taką rzecz jak jest z regulacją xenonów? mam kabel i w vag-com jest opcja regulacji ale za piernika nie mogę się połączyć z ich sterownikiem czy może vag tego nie ogarnia?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
![]()
Kolego jeden temat jedno zagadnienie , śmietnik to się zrobi jak zaczniemy pisać w wątku dotyczącym klimatyzacji o xenonach .
Poszukaj na forum jest wiele takich tematów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2012
Skąd: Szydłowiec
Model: Galaxy Mk2 Alhambra
Silnik: 1,9TDI 130km 2,0i lpg 115km
Rocznik: 2003r 1997r
Postów: 28
|
![]()
wymieniony osuszacz przeczyszczona chłodnica już ciśnienia nie są tak wysokie jak wcześniej ale nadal słabo chłodzi także szukam innej przyczyny
jeszcze niech mi ktoś powie czy w klimatyzacji dwustrefowej są wydajniejsze pompy czy takie same jak w jednej strefie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-02-2007
Skąd: niemcy NRW
Model: MB V-Klasse 220 CDI EDition
Silnik: 2,2 CDI 163 PS
Rocznik: 2014
Postów: 384
|
![]()
sa takie same ze zmienna pojemnoscia kompresora ,moze powoli pada kompresor almo zawor rozprezny szwankuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2012
Skąd: Szydłowiec
Model: Galaxy Mk2 Alhambra
Silnik: 1,9TDI 130km 2,0i lpg 115km
Rocznik: 2003r 1997r
Postów: 28
|
![]()
klimatyzacja po napełnieniu czynnikiem działa do czasu jak się rozgrzeje
na zimnej sprężarce ciśnienia są HP 16Bar LP 2,5Bar a jak się zaczyna grzać to HP spada do 10 a LP rośnie do 4,1Bar i wtedy przestaje chłodzić |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::expert
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
![]()
wentylatory chłodzą skraplacz, czyli pracują ciągle na małej prędkości ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2012
Skąd: Szydłowiec
Model: Galaxy Mk2 Alhambra
Silnik: 1,9TDI 130km 2,0i lpg 115km
Rocznik: 2003r 1997r
Postów: 28
|
![]()
przed wyczyszczeniem chłodnicy i wymiana osuszacza wentylator chodził na max obrotach a teraz pracuje na wolnych.
osobiście podejrzewam uszkodzony zawór rozprężny po nagrzaniu układu może on wariować i za bardzo się otwierać ale to tylko moje domysły |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::expert
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
![]()
ile masz czynnika w układzie ? 1450 gram ?
może jednak masz wyciek i jest mniej czynnika a co za tym idzie słabsze chłodzenie. jaka jest temp w kratce wylotowej przy ustawieniu klimatronika na LO ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2012
Skąd: Szydłowiec
Model: Galaxy Mk2 Alhambra
Silnik: 1,9TDI 130km 2,0i lpg 115km
Rocznik: 2003r 1997r
Postów: 28
|
![]()
czynnika w układzie było 1050g zanim układ sie zagrzał max temp z kratki była 14c po zagrzaniu wzrastała
a układ mam szczelny sprawdzany był azotem przed nabiciem |
![]() |
![]() |