![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#3091 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-02-2013
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 264
|
![]()
peters co chodzi o przekaźnik to jest ten [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Z tyłu jest malutki potencjometr i nim kręcąc ustawiam sobie czas po ilu minutach mają włączyć się wentylatory.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3092 |
ford::advanced
![]() Imię: piotr
Zarejestrowany: 19-01-2011
Skąd: Mazowieckie
Model: Vw T4,Vw Sharan 2006
Silnik: 2,5tdi 1,9tdi
Rocznik: 01
Postów: 213
|
![]()
Dzieki wielkie,mam jeszcze pytanie jaka jest tolerancja miedzy min a max czasu ?
Ile musi uplynac czasu aby sie wlaczyly wentylatory interesuja mnie wartosci min czasu i max czasu ? Sprawdzales to moze ? Dzieki sliczne za info. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3093 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-02-2013
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 264
|
![]()
Od 0 do 25 min
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3094 |
ford::advanced
![]() Imię: piotr
Zarejestrowany: 19-01-2011
Skąd: Mazowieckie
Model: Vw T4,Vw Sharan 2006
Silnik: 2,5tdi 1,9tdi
Rocznik: 01
Postów: 213
|
![]()
Dzieki,wystarcza mi taka rozbieznosc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3095 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-01-2010
Skąd: Radom
Model: był Galaxy jest Sharan
Silnik: 1,9 TDI był 1Z jest AUY
Rocznik: był 1995 jest 2000
Postów: 52
|
![]()
Czy ktoś może odpowiedzieć na moje pytania:
*Dlaczego piecyk działa prawidłowo po przekręceniu kluczyka a w momencie opalenia auta wygasza się i wyskakuje błąd 1410? (Jako postojowe działa prawidłowo) *Co steruje pompką wody na podszybiu piecyk czy inny układ? Podczas wymiany pompki sprawdzałem miernikiem i napięcie pojawiało się dopiero po odpaleniu auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. *Do czego może służyć przełącznik zamontowany pod maską i podpisany "Standheizung Innenraum & Motor"? Z góry dziękuję za odpowiedzi bo już pomału tracę cierpliwość a niestety auto nagrzewa się po przejechaniu sporego dystansu a dzieciaki marzną. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3096 |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 17-11-2013
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Galaxy
Silnik: 2,0 benz
Rocznik: 2008
Postów: 32
|
![]()
Proszę o pomoc - wątek zrobił się strasznie duży i próbując go całego prześledzić nie mogę znaleźć odpowiedzi jak odblokować sterownik. Kupiłem tydzień temu Sharana '02 i właściciel twierdził, że wymienił pompkę na podszybiu ale nie odblokował dogrzewacza, podpinając go pod VCDS mam błędy:
Address 18: Aux. Heat Labels: None Part No: 7M3 815 071 A Component: HEIZG. B/D5W 0001 VCID: 2E570A8BC533 5 Faults Found: 01492 - Function Lock-Out 35-00 - - 01409 - Repeated Flame-Out 35-00 - - 01409 - Repeated Flame-Out 35-00 - - 01409 - Repeated Flame-Out 35-00 - - 01409 - Repeated Flame-Out 35-00 - - w Touranie w adaptacji na 42 kanale można odblokować a tu niestety ale nie wiem gdzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chciałbym odblokować i wówczas jeszcze raz przetestować dogrzewacz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3097 | |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-01-2010
Skąd: Radom
Model: był Galaxy jest Sharan
Silnik: 1,9 TDI był 1Z jest AUY
Rocznik: był 1995 jest 2000
Postów: 52
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3098 | ||
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]() Cytat:
1. Myslę, że źle ci działa elektryczna pompka na podszybiu i dlatego podczas pracy silnika niedostatecznie szybko przepycha ci płyn przez piec i dlatego błąd przegrzania 1410. Jesli działa pompka prawiłowo, to masz problem z powietrzem w układzie chłodzenia. Pompka ta jest sterowana z centralnej elektryki samochodu, niezależnie od piecyka i w twoim roczniku auta powinien byc do niej fabryczny przekaźnik czasowy i dlatego uruchamia sie póżniej o 2 minuty od zapalenai silnika lub wąłczenia kluczyka na zapłon, a wyłącza z opóźnieniem około 3 min. Na postojówce układ działa ci prawidłowo ponieważ płyn przepychany jest przez inna pompkę płynu, która przy fabrycznym ogrzewaniu postojowym sterowana jest przez sterownik pieca, a dalej przez specjalny przekażnik pod kierownicą. Zasilana jest z dodatkowego akumulatora... Trzeba by dużo pisać aby to ci dokładnie wyjaśnić... 2. Przełącznik o którym piszesz jest do I- grzania kabiny, II- kabiny i silnika. 3. Nie trać wiary, autko jest ciepłutkie i miłe, tylko wymaga odpowiedniej opieki...w czym mozemy ci pomóc. Cytat:
Powtarzające sie błędy 1409 są spowodowane brakiem odpowiedniego zasilania pieca w paliwo, brudną komorą spalania, przytkanym tłumikiem lub ssaniem. Skutkiem tego jest blokowanie sterownika i błąd 1492, w celu ochrony urzadzenia. Pozdrawiam. Ostatnio edytowane przez Stefano ; 31-12-2013 o 19:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3099 | |
ford::beginner
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 17-11-2013
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Galaxy
Silnik: 2,0 benz
Rocznik: 2008
Postów: 32
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3100 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Najpierw wyjmij pompkę paliwa i wyczyść w niej filterek, trzeba by też sprawdzić czy ma własciwą dawkę, przedmuchaj kompresorem obydwa wężyki do zbiornika i do piecyka, to na początku. Za piec weźmiedz sie później.
Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|