![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
Zobacz wyniki ankiety: Którą wersję softu Converse+ PDC skończyć jako pierwszą | |||
Przedliftową |
![]() ![]() ![]() ![]() |
195 | 63.31% |
Międzyliftową |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 7.47% |
Poliftową |
![]() ![]() ![]() ![]() |
90 | 29.22% |
Głosujących: 308. Nie możesz głosować w tej sondzie |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
FCP member
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-08-2010
Skąd: Skawina
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 1,114
|
![]()
Czy są jakieś nowe wiadomości z postępów prac?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 912
|
![]()
No więc prace, ze względu na ciągły brak czasu, bardzo powolutku posuwają się do przodu.
Tak naprawdę to na razie Converse+ odkrywam, poznaję i bawię się nim Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Udało mi się poruszać zegarami poprzez magistralę CAN. Bawiłem się obrotomierzem i mogłem nim pomachać jak chciałem. Odkryłem przy tym ciekawą właściwość zegarów. Wskażniki są tak skonstruowane że po zaniku zasilania wskazówki zostają w miejscu, a nie opadają do zera. To pewnie dlatego po wypadku pokazują prędkość z jaką przywalono w przeszkodę. Bawiłem się również trochę oprogramowaniem. Efekty w obrazkach poniżej. Gdyby Rosjanie nie pośpieszyli się tak z tym softem to kto wie... Ja w każdym razie nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może komuś nie podobają się tłumaczenia bądź opisy w sofcie to mogę przygotować customową wersje pod klienta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ps. Nadal poszukuję jakichś informacji na temat protokołów CAN forada w smax/galaxy/mondeo mk4. Gdyby ktoś czymś dysponował to proszę o info. Ostatnio edytowane przez orion512 ; 25-02-2014 o 23:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,218
|
![]()
nieźle!!
text stringi to zmieniałem też w zegarach ff2: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 912
|
![]()
Widzę że kolega też ma zacięcie. Razem możemy stworzyć zgrany zespół Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 912
|
![]()
Witam.
Tym razem pobawiłem się trochę różnymi wersjami oprogramowania. Wyniki są ciekawe. Wyjściowa wersja mojego konwersa to była 0815 (kalibracja ZB). Najpierw zrobiłem downgrade do wersji 814 (kalibracja ZA). Poszło bez problemu. Następnie spróbowałem ogrywać różne wersje kalibracji z serii CX I tak poszły kolejno 0804, 0811, 1005 i na sam koniec udało się podnieść mojego converse+ do wersji 1007. Doświadczanie potwierdziłem (co było powszechnie wiadome) iż jest to najwyższa wersja oprogramowania jaka ruszy na tej wersji sprzętu. Poniżej obrazki z eksperymentów. Ostatnio edytowane przez orion512 ; 05-03-2014 o 03:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,509
|
![]()
A z ciekawości zapytam,skąd miałeś poszczególne wersje programów ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,218
|
![]()
też mnie to ciekawi
i jak je wgrywałeś? programatorem na wylutowanym flash'u rozumiem, że doszedłeś to pewnej wprawy z filtrowaniem ruchu na CANie - czy potrafisz wyfiltrować dane z modułu czujników parkowania? ps. BCM - chcesz pożyczyć, czy mam wystawiać na allegro?
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-04-2013
Model: Ford S-MAX
Silnik: 2.0TDCI 140->163KM
Rocznik: 2010
Postów: 912
|
![]() Cytat:
Cytat:
Ale za to ogranie kompletnego softu łącznie z czyszczeniem (2 flashe) zajmuje mi 67s Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chociaż jak doliczyć czas demontażu licznika to pewnie wyjdzie na to samo albo i dłużej niż u Ciebie. Kiedyś chyba wspominałeś że UCDSem trwa to około 30 minut, chyba że się mylę. Cytat:
Teraz pozostaje jeszcze tylko wyswietlic to na converse+ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cytat:
Poza tym jak już udało mi się odpalić converse bez niego to już i nie ma takiego parcia. Także jeśli miałbyś wstrzymywać się ze sprzedażą specjalnie dla mnie to go wystaw. A jeżeli Ci nie zejdzie to może kiedyś uda mi się po niego podjechać. Może przy okazji podnoszenia mojego maxa do 163ps jak już się będzie dało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja przygoda z preFL Convers+ | FL Convers+ | Customowym LOGO | TPMS | sprzedam: Licznik Convers+ | chwilowo Grabarka | Ostatnio edytowane przez orion512 ; 05-03-2014 o 11:17 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,455
|
![]() Cytat:
Masz może dostęp do IDA Pro z odpowiednimi modułami procków?
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,218
|
![]()
chyba lepiej pytać o to na priva Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|