![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
się da się, ok. 235KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 656
|
![]()
Koledzy Tunerzy pytanie do was jak to jest z tą modyfikacja sterownika w najnowszym modelu Transita
2.2 155km bo jedni mówią że serwis jest w stanie zauważyć jakieś zmiany w oprogramowaniu a inni że nie. Wczoraj modyfikowałem oprogramowanie w dwóch ciągnikach rolniczych przez firmę [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] a robił to sam właściciel tej firmy i tak go zapytałem jak to jest z tym nowym Transitem i odpowiedział mi tak że jak jest dobrze zrobiony tuning to nie ma żadnego śladu i serwis nie zauważy zmian w oprogramowaniu możecie się do tego ustosunkować. Dodam że mam duże zaufanie do He-KO jak i TuneForce (robiłem tam Focusa i jestem super zadowolony), ale firma ze Słowacji to naprawdę ma ogromny przerób i kręcą/modyfikują absolutnie wszystko. Dodam tylko że jako jedyni potrafili wyłączyć z oprogramowania ciągnika moc dodatkową tzw. PowerBost PowerBostw w ciągnikach rolniczych działa w ten sposób że mamy założone dwa czujniki obciążenia, które mierzą moment obrotowy na wałku odbioru mocy WOM i na kole zamachowym i jak jest odpowiednie obciążenie dodaje w różnych ciągnikach od około 15 do nawet 30KM i gdy zmodyfikujemy oprogramowanie dodamy np. 30KM to PowerBost mimo wcześniejszego tuningu nadal podbija moc silnika co jest ryzykowne dla trwałości całej maszyny, a zwłaszcza skrzyni biegów. I tak z 195KM zrobiliśmy 225KM mierzone hamownią na WOM-mie, a PowerBost dodawał man następne 30KM i gość z ProfiTuning ogarną temat że wyłączył w ogóle powerbost z oprogramowania ciągnika. Dlatego jestem pod jego wrażeniem jakie on ma doświadczenie bo zresztą możecie zobaczyć sami w internecie co oni kręcą, że robią tego bardzo dużo od ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych po najnowsze auta. Wiec ponawiam pytanie jak to jest z tą modyfikacja sterownika w najnowszym transicie serwis jest w stanie zobaczyć czy nie? Ostatnio edytowane przez lukas_ko ; 12-09-2014 o 01:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
nie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,078
|
![]() Cytat:
Być może decydującym ograniczeniem jest układ wtryskowy? Ale i tak silnik 3,2/R5 zaskakuje, zwłaszcza momentem (470 Nm). Na I i II biegu wkręca się na obroty prawie tak samo jak na luzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Obecnie produkowany jest w fabryce silników Forda w Afryce Południowej i montowany jest do amerykańskiej wersji Transita Mk8, a w Europie tylko do Rangera. Niestety nie do europejskich Transitów. Szkoda... ------------------------------ Jeszcze pytanie do Heko: czy to był ogranicznik prędkości, czy obrotów silnika? Dyskusja o osiągach Customa toczy się na brytyjskim forum Transita (gdzie włożyłem niechcący kij w mrowisko) i Angole twierdzą, że to był ogranicznik prędkości...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 12-09-2014 o 13:13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-01-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0
Rocznik: 2016
Postów: 411
|
![]()
Limiter prędkości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
oczywiście predkości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
i jeszcze jeden Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::professional
![]() Imię: radek
Zarejestrowany: 24-08-2013
Skąd: WWE i Zielonka
Model: KUGA
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 1,271
|
![]()
A ja się dziwiłem że trazol szedł za mną równo do 150 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |