![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#4181 |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 27-05-2008
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCI 150KM>180KM>211KM chip
Rocznik: 2015
Postów: 354
|
![]()
czesc Wam,
Heh, moje auto to jes jakis wynalazek. kiedys pisalem o slabej serii itp. Po chipie oczywscie poprawa ale 131kucy to nie wyczyn. Ale ostatnio mialem okazje polecie autostradą i bylo pusto i dobra pogoda. Mialem bagaz i 2 pasazerow (delegacja). no to mowie depne sprawdze jak to idzie... no i przy 195 licznikowym odpuscilem bo on nadal szedl.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. a 300km od domu nie chcialem zbierac turbo z asfaltu. jeszcze zostal kolektor do rozebrania moze zasyfiony.
__________________
Mondeo mk2 1.8TD 90KM 1999r, Mondeo mk3 2.0TDCi 115KM 2004r, C-Max 2.0 Duratec 145KM 2005r, Mondeo mk5 2.0TDCi 150KM>180KM Titanium 2015r. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4182 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]() Cytat:
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4183 | |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]() Cytat:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4184 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-11-2009
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi 115KM Econetic
Rocznik: 2009
Postów: 190
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez jacekn8 ; 02-11-2014 o 16:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4185 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
tak ma każda 115-ka, jak i 140-ki mają ok, 152-155KM, rzeczywista różnica nie więcej niż 10-12KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4186 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-10-2014
Skąd: Płock
Model: MONDEO Kombi
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 5
|
![]()
Witam mam pytanko do 'heko' podaje dane swojego Mundka , przebieg wynosi 178000 km o ile można mu dołożyć moc i jak to się ma bezpiecznie do silnika, koła dwumasowego itp, zaznaczam że jestem laikiem w tej dziedzinie i od niedawna posiadam te cudowne autko
Data produkcji: 27.05.2010 Model pojazdu: Mondeo 2007- Typ nadwozia: Kombi Wersja: Seria 60 Silnik: 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C Przekładnia: 6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6 Napęd: LHD FWD Norma emisji spalin: Emisja Etapu V |
![]() |
![]() |
![]() |
#4187 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
to poliftowa jednostka 140/163KM, znakomicie znosi 180-190KM 400Nm. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4188 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 16-10-2014
Skąd: Płock
Model: MONDEO Kombi
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2010
Postów: 5
|
![]()
A co do drugiej części pytania jak to sie ma dla bezpieczeństwa silnika i innych podzespołów , przebieg nie jest zaduzy trzeba bedzie cos wymienić dla spokojnej głowy , zeby nie siadło. I najważniejsze pytanie to koszt takiej modyfikacji i ile czasu zajmuje ta usługa .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4189 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
wszystko siądzie, wcześniej czy później, ale wymiana czegokolwiek przed chipem (no może poza olejem i filtrami) nie ma najmniejszego sensu
sam chip nie zmienia wiele, tak naprawdę, żywotność podzespołów najbardziej zależna jest od sposobu eksploatacji i serwisowania ceny i terminy na PW
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4190 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 19-08-2012
Skąd: Tarnów
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi Durashift
Rocznik: 2007
Postów: 89
|
![]()
Ciężko jest się przekopać przez cały temat , a mam pytanie odnośnie tego jak podniesienie mocy znosi automat w MK4 z 2007 roku i jaki moment może przenieść bezpiecznie obecnie po Vinie wychodzi ze jest to wersja 130 konna
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|