![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#3791 |
ford::amateur
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 03-10-2015
Model: ford 25 2115
Silnik: 1.9
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
![]()
Tak na zielonej przy 23 st = 1,083 k oma
ziolona- niebieska = 56 k oma |
![]() |
![]() |
![]() |
#3792 |
ford::amateur
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 03-10-2015
Model: ford 25 2115
Silnik: 1.9
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
![]()
Stefano jaki jest przyblizony koszt naprawy sterownika bo wychodzi na to ze on jest uszkodzony
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3793 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-01-2009
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 190
|
![]()
Mam pytanko: jakiej mocy jest silnik wentylatora w D5Z-F i czy często zdarzają się usterki typu uwalone uzwojenie lub szczotki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3794 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-01-2009
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 TDi 90 KM 1Z
Rocznik: 1997
Postów: 289
|
![]()
Silnik D5Z-F to 8,6 V a jego usterki na pewno rzadziej niż usterki sterownika.
Ostatnio edytowane przez doktorek35 ; 05-10-2015 o 21:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3795 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-01-2009
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 190
|
![]()
Napięcie pracy to juz coś ale potrzebuję moc lub prąd Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3796 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Prąd silniczka to około 1 A bez wiatraka, a około 3-4 A z wiatraczkiem, oczywiście przy stałym zasilaniu 8,6 V.
Nie szukaj usterki w silniczku, czyba ze wiatrak jest osadzony za blisko obudowy i obciera. Masz raczej uszkodzony sterownik! Ostatnio edytowane przez Stefano ; 06-10-2015 o 00:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3797 |
ford::amateur
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 03-10-2015
Model: ford 25 2115
Silnik: 1.9
Rocznik: 2003
Postów: 6
|
![]()
Po podlaczeniu nowego sterownika ECU pojawily mi sie nastepujace bledy
AF 11 Undervoltage cutout F1 11 Undervoltage cutout F2 62 Setpoint value interruption Prosze o interpretacje tych bledow, przyczym swieca, sitko, komora spalania i sterownik ecu sa nowe sprawne Test wykonalem przy pomocy diagnozy Edith Airtronic D2 25 2202 model akumulator 100Ah naladowany i sprawny Podczas testu Edith napiecie w airtronicu spadlo do 8,5v poczym wykonalem drugi test na sprawnym airtronic d2 i w testerze napiecie spadlo do 11,4v obydwa testy wykonane na tej samej bateri czyzby dmuchawa lub pompka mogla byc uszkodzona i robic taki spadek napiecia? Ostatnio edytowane przez Marian66 ; 06-10-2015 o 17:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3798 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-01-2009
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 190
|
![]()
Dzięki Stefano, tych danych mi trzeba było. Awaria usunięta rzeczywiście wywaliło MOSFETA sterującego motorkiem. Już wymieniłem i jest OK. Pozdrawiam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3799 | |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]() Cytat:
[FONT=ArialCE][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE,Bold][FONT=ArialCE,Bold] 062 [/FONT] [/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Przerwa na potencjometrze wyłącznika potencjometrycznego, zegara modułowego powietrznego lub miniregulatora airtronic. [/FONT][/FONT][FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Sprawdzić przewody i wyłącznik (potencjometr) ewentualnie wymienić.[/FONT][/FONT] [FONT=ArialCE][FONT=ArialCE][/FONT][/FONT] [FONT=ArialCE][FONT=ArialCE]Przyslij ten piec, tak jak rozmawialiśmy to go zrobimy.[/FONT][/FONT] [FONT=ArialCE][FONT=ArialCE] Pozdrawiam. [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3800 |
ford::average
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 14-09-2015
Skąd: Mazury
Model: Focus c-max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2007
Postów: 120
|
![]()
Szanowni,
Niedawno kupiłem Galaxy 2004 1.9 TDI 85KW. Sprawdzałem kablem podpiętym pod kompa webasto. Była możliwość sprawdzenia 2 danych. Po jednym z testów słychać było wydmuch z rury webasto więc założyłem, że działa i jest sprawne. Dziś kiedy jest już mały przymrozek odpaliłem samochód, ale webasto nie włączyło się. Czemu???? Czemu się nie załączyło? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co sprawdzać i jak? Czy sam mogę to zrobić? nie mam dostępu do kanału. Dodam, że wymieniałem wymieniałem ostatnio termostat i póki co samochód po ok 10km łapał 90st.C i trzymał tą temperaturę. No ale co z tym webasto? Pomocy |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto |
|
|