![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 | |
ford::beginner
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 22-07-2009
Skąd: Coventry
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2008
Postów: 18
|
![]() Cytat:
- zawory po zamianie, wciaz bez zmian wyrzuca ten sam blad P 2263, raczej je wykluczam, w pierwszej kolejnosci musze sprawdzic wiazke w lewym nadkolu, patrzac na to jak ciurkiem wlewa mi sie woda pod maske w okolice lewego nadkola to tam moze byc pies pogrzebany. Nastepnie wezme w obroty pozostale pozycje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 349
|
![]()
Witam,
W końcu udało mi się sprawdzić doładowanie. Wyszło mi BARO - 0,97 (Ten PID się nie rusza ?) i MAP - 2,49 co daje mi 1,52 bara doładowania wg. tego co w wątku wcześniej jest napisane. Turbo wydaję się być ok. Pytanie czy forscanem jeszcze coś sprawdzę ? Szukałem parametru odnoście sterowanie geometrią łopatek ale nie widzę VGDTC czy jakoś tak się PID nazywa. BTW. Poczytałem na forum odnośnie tego problemu z falowaniem mocą przy pedale w podłodze i tak jak na forum napisano, po wyłączeniu ESP problem przestaje występować .... dziwne |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::advanced
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
![]()
Vane_pos
__________________
Regulamin %23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 349
|
![]()
Ok sprawdzilem Vane_Pos. I nic z tego nie kumam. Wartosci mam od -150 do 150.... Cos nie tak robie ? Sprawdzic w okreslonym momencie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::advanced
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
![]()
Sprawdź czy nie masz jakiś dziwnych skoków - VAN_POS odczytuje wartości potencjometru wychylenia łopatek, jak pada to mogą być jakieś dziwne wskazania, skoki etc... które mogą powodować błędy.
Sprawdź to na wykresie
__________________
Regulamin %23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 349
|
![]()
Sprawdziłem Vane_pos i jak na moje oko to działa z ułańską fantazją.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - w zipie mam cały zapis z forscana. Plik forscan_vane_pos.fsl to już silnik rozgrzany i mocniejszy but. Na wykresie też ładnie widać tą niemoc przy pedale wciśniętym w podłogę - plik JPG |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 349
|
![]()
zamieszczam JPG'i w razie komuś nie chciałoby się wczytywać zapisu forscana.
Czy wariujący vane_pos świadczy o kończącej się turbinie czy wystarczy wymienić jakiś mały pier....niczek i będzie grało ? Jakie koszta ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 349
|
![]()
Czy ktoś fachowym okiem może stwierdzić czy coś nie tak z moim turbo czy mam do mechanika uderzać ? Jakie są koszta regeneracji turbo ... ciężko mi uwierzyć ze przy 88 tys pada turbo :/
Chciałbym mu mocy dołożyć ale jak okaże się że turbina do naprawy to kasa w extra moc pójdzie w utrzymanie obecnej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez gunter2079 ; 24-02-2016 o 19:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]() Cytat:
przekroczony limit programowania turbo, do wymiany zaworek sterowania turbo często ulega uszkodzeniom także czujnik odwzorowania turbo, to małe coś na 3 śróbki, na gruszce od turbiny
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW Ostatnio edytowane przez heko ; 20-04-2016 o 13:44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 349
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Dzięki za info.
Zaworek turbo ( ten brązowy głębiej zamontowany) podmieniony na próbę i nic, powrót do oryginału, obecnie podmieniony czujnik kopiowania i dalej to samo ( może trochę mniej wyczuwalne) obecnie to testuje. btw. komp nie sypie żadnych błędów Ostatnio edytowane przez gunter2079 ; 20-04-2016 o 14:49 |
![]() |
![]() |