![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1521 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
Faktycznie po teście sieci z 11:38 (który zarejestrował "wejściową" wersję FS7T-14C026-AJE) wykonane są dalej "tańce szamańskie" FDRSem, tylko z kolei ich efekt nie został udokumentowany kolejnym (końcowym) testem sieci - czyli identyfikacją stanu poszczególnych modułów samochodu.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1522 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Czyli sprawa sprowadza się ostatecznie do owego ściągnięcia AJG, czy jednak konieczne są tańce szamana i przekłuwanie nosa kolczykiem z kości hipopotama? :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1523 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]()
Nie ma problemu ściągnięcia AJG. Oglądam sobie te pliczki już dłuższą chwilę...
Problem cały czas jest tylko taki - "a z jakiego to powodu Ford nie dał ścieżki update AJE -> AJF (był taki po drodze, też mam) -> AJG?" Jak lubisz "rydzyka" i "fun" to możesz sobie zaplanować wyjazd do mnie. Wgram Ci to IDSem i najwyżej zegarki będziesz miał ciemne... Wcześniej sporo fotek zrobimy, aby którąś z nich wydrukować i umieścić na froncie w razie czego... Uważam, że nie koniecznie ma to sens, ale jak ktoś bardzo chce i da się to zrobić bez "wiszenia on-line", to ryzyko jest o 50% mniejsze...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1524 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]() Cytat:
wynika z tego, ze i IDS jest zlem . kurcze .... strach jechac do ASO , bo przeca oni tylko na IDSach pracują.
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1525 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
W MK5 'standarda' (przez nas nazywanego po prostu IDS) praktycznie w ASO nie wolno używać. Mogą robić albo przez FDRS albo tzw. etisIDS (także wymagający połączenia on-line). A poza tym - przeczytałeś uważnie mój post? Nie IDS jest podstawowym problemem a nie wyjaśniona kwestia kompatybilności softu AJG ze starszymi samochodami. Nie wiadomo z jakiego powodu Ford nie udostępnił standardowej ścieżki aktualizacji i trzeba robić "fikołki" dla wgrania. Ja w takich sytuacjach mam zwyczaj jasno stawiać sprawę a nie "tryskać handlowym optymizmem"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 25-09-2016 o 10:32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1526 | |
ford::expert
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
|
![]() Cytat:
Czy to ta prędkośc to jedyna różnica między wersjami -AJE i -AJG w panelu IPC? Ostatnio edytowane przez kaan1 ; 25-09-2016 o 11:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1527 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]() Cytat:
co do sciezki numeryczej. wrzuc sobie np. pcma, bo one sa bogato modernizowane i zmieniaj sobie koncowke wersji. takze dojdziesz do momentu ,ze sa w numeracji dziury. Kaan1 tez juz zauwazyl ,ze w dwoch miejscach w naszym pieknym kraju zostaly zaktualizowane IPCdo ww wersji. Wiec ... co tu wiecej pisac. A ryzyko uwalenia modulu zawsze istnieje kolego Kaan1.
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1528 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
Całe szczęście, że miałem dostęp i postawiłem wszystko do stanu fabrycznego w 35 min ...uff
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1529 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
A koledzy mieli chociaż czas kliknąć we wszystkie możliwe opcje w menu? Albo mieli czas sprawdzić reakcję na sytuacje nienormalne/błędne? Ja piszę o kompatybilności, a test kompatybilności to m.in. takie oto powyżej wymienione proste weryfikacje... Więc nie pisz mi proszę, że został przeprowadzony jakiś dowód. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - ogrywanie przez FDRS to mordęga i może trwać godzinami. Wystarczyło dziś śledzić jak działał etis, aby widzieć co by się mogło stać przy aktualizacji. Ogrywanie IDSem to kwestia czasu trwania operacji i faktu, że Ford "odradza" używanie standardowego IDSa do ogrywania MK5. Oczywiście nie powstrzymuje mnie to przed aktualizacją IDSem PCM DW10F - tyle, że wiem na czym polega "wywrotka" IDSa w trakcie tej aktualizacji. Bo oczywiście aktualizacja ta kończy się "śliczną" i usuwalną tylko jak się wie jak, ikonką "kluczyka dziesiątki" na zegarach. Kolega Tomek @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] też kiedyś znajdował rozwiązanie dla tego "kluczyka"... Przy aktualizacji PCM DW10F przez etisIDS nie ma tej "niezręczności"... Tak więc jak kolega @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] mówi "no problem" - to mówi...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 25-09-2016 o 20:23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1530 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]()
jak skończysz juz badania nad kompatybilnością, weryfikacją wszystkich możliwości jakie niesie ze sobą wgranie tego softu, to proszę podziel się tu na forum. bedziemy Ci wszyscy wdziecznia, a w miedzyczasie Na experymenty kto żyw niech jedzie do SRS albo Leszcza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pozdrawiam
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
blis , cta , mondeo mk5 , montaż , programowanie |
|
|