|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-06-2017, 19:00 | #351 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,932
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
235km/h licznikowo... sprawdzone.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
16-06-2017, 21:26 | #352 |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-03-2014
Skąd: Stargard
Model: mondeo
Silnik: 2,0 tdci 180KM
Rocznik: 2018
Postów: 19
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
Hejka.
Juz 20000km po witaminie od Tomka.Auto dalej śmiga. Spalanie......trudno zejsc ponizej 6.5l aleeee jazda prawie zawsze powyzej 3500rpm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (2 razy w miesiacu trasa Bruksela-Szczecin). Vmax 238 wedlug nawigacji (nie fabrycznej) i nadal nie wyczyszczony EGR i niewymieniony czujnik kopiowania (nadal czuc lekkie falowanie w czasie ostrego przyspieszania). Polecam auto naprawde zrobilo sie "lekkie". W wakacje powymieniam reszte gratow i ponowny test Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Vin-WF0EXXGBBE8G24295(01) |
17-06-2017, 07:32 | #353 |
ford::average
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 31-01-2010
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MKIV Titanium X Durashift/Mondeo MKIII Ghia
Silnik: 2.0 ON 130KM/2.0 LPG 146KM
Rocznik: 2007/2002
Postów: 157
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
Ciekawe co ma wpływ na to, że jedemu koledze auto jedzie maks. licznikowe 235 a drugiemu 238 po Gps (więc na liczniku jeszcze więcej).
Roczniki te same 2008 więc DW10. Kondycja wtrysków, turbo, Dpf ? |
17-06-2017, 07:43 | #354 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,932
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
ulozenie terenu bym powiedzial Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
17-06-2017, 09:58 | #355 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Lubuskie
Model: BMW 330i xDrive
Silnik: 2.0
Rocznik: 2023
Postów: 978
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
chyba nie sugerujesz, iż ktoś sprawdza V-maxa pod górkę czy z górki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
17-06-2017, 13:37 | #356 |
ford::average
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 30-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Mondeo IV
Silnik: 2.0 TDCi 103KW
Rocznik: 2008
Postów: 93
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
Wystarczy delikatne wzniesienie/spadek, którego praktycznie nie widać i mogą być różnice Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
17-06-2017, 16:55 | #357 | |
ford::beginner
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 12-03-2014
Skąd: Stargard
Model: mondeo
Silnik: 2,0 tdci 180KM
Rocznik: 2018
Postów: 19
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
Cytat:
1; wiatr mialem w plecyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 2; trasa dluga niewielki ruch na drodze i wieeeeeeeeeele czasu na rozpedzenie 3; jechałem sam i bez wiekszego bagazu 4; paliwo zalane juz w niemczech (nie wiem jaki moze miec to wplyw ale wydaje mi sie ze auto lepiej pracuje na ichnim paliwku) Jadac spowrotem mialem jednego pasazera i troszke wiecej bagazu i v-max nie dobil nawet do235 licznikowych W jednym i drugim przypadku chwilowe spalanie przy tej predkosci oscylowalo w okolicach 12l/100km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wiec mysle ze obciazenie i pogoda ma duzy wplyw na V-max Ale frajda z paniki pasazera bezcenna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Vin-WF0EXXGBBE8G24295(01) |
|
17-06-2017, 17:20 | #358 |
ford::average
Imię: Cezary
Zarejestrowany: 31-01-2010
Skąd: Łódź
Model: Mondeo MKIV Titanium X Durashift/Mondeo MKIII Ghia
Silnik: 2.0 ON 130KM/2.0 LPG 146KM
Rocznik: 2007/2002
Postów: 157
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
Podejrzewam, że na 215/55R16 i na 235/40R19 też będzie inna wartość.
|
17-06-2017, 18:11 | #359 |
ford::advanced
Imię: Robert
Zarejestrowany: 06-09-2007
Skąd: Northern Ireland/Rzeszów
Model: Mondeo mk4 Saloon
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 314
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
Ja pierdzielę, ale różnica między 235 a 230.Tylko się pochlastać.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka |
17-06-2017, 19:31 | #360 |
ford::beginner
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 27-12-2016
Skąd: Lichfield
Model: Mdo IV TITX FIESTA MKVI
Silnik: 2.0TDCI/1,4
Rocznik: 2007.07/2004
Postów: 50
|
Odp: Nadzieja na więcej KM w silnikach DW10 2.0 TDCi -140KM (ZROBIONE)
czesc
fajnie posłuchać. a moje mk4 ma 260tys na budziku jest sens je krecic żeby go nie zjebbbac . dzięki |
|
|
|