![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 20-01-2013
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 EB
Rocznik: '14
Postów: 223
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,257
|
![]() Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 08-02-2015
Skąd: Wroclaw
Model: Focus ST2
Silnik: 2.0
Rocznik: 2014
Postów: 17
|
![]()
Albo odłączyć kabelek.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 13-06-2017
Skąd: Banino
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6 182 km
Rocznik: 2012
Postów: 15
|
![]()
Odpięcie kabelka pewnie wyrzuci błąd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,257
|
![]()
tak, ale tylko w pamięci PCMa, na zegarach 'check' nie będzie się palił i silnik nie będzie chodził w trybie awaryjnym
mnóstwo fordów ma błąd żaluzji chłodnicy - albo jest zablokowana, albo jej nie wstawiono (naprawa po taniości)
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-06-2008
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
![]()
To może i tutaj się zapytam bo w innym wątku nt kysora jest cisza:
Przy wyłączonym silniku żaluzja jest zamknięta. Po uruchomieniu silnika żaluzja machnie łopatkami w tę i z powrotem ale zostaje w położeniu zamkniętym. Także po nagrzaniu jest zamknięta. Po zgaszeniu silnika nadal jest zamknięta. Na zegarach brak ostrzeżeń, natomiast komputer wyrzuca błąd P165B - Parametry pracy/zacięcie się żaluzji A kraty wlotu powietrza. Silnik się nie przegrzewa, także ostatnio w trasie po autostradzie 160km/h i czasem więcej, z włączoną klimatyzacją. Gdzie muszę zadziałać żeby żaluzja działała prawidłowo? Ewentualnie co jeszcze muszę sprawdzić? Pozdrawiam - Virek |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 21-06-2008
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
![]() Cytat:
A więc wd40? Dostęp do żaluzji od spodu to klasyczny przypadek roboty dla ginekologa ;-) Co może blokować ich pracę? Moje pierwsze spotkanie to musiałem część listków pomontować w zatrzaskach bo ktoś wcześniej grzebał i nie były pozakładane. edit: Dobra, wszystko jasne - jak wspomniałem "ktoś wcześniej grzebał" - nie wiem czy to był Janusz mechaniki czy Helmut mechaniki. W każdym razie prowadnica która przekazuje napęd z głównego listka na pozostałe ma określony kierunek mocowania poprzez wytłoczoną strzałkę i opis TOP. Które to w moim przypadku były skierowane w dół. Teraz jest ok. Ostatnio edytowane przez Virek ; 27-07-2017 o 19:58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ford::beginner
![]() Imię: Mikołaj
Zarejestrowany: 12-01-2018
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 durateq 105 KM
Rocznik: 2011
Postów: 41
|
![]()
Czy tą żaluzje miały tylko konkretne silniki czy wszystkie focusy MK3? Zastanawiam się jak to jest u mnie, a mój samochodzik to nowy nabytek. Chciałbym przed latem rozwiązać ewentualne problemy z tym wynalazkiem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,523
|
![]()
na stronie etis forda logujesz się (jeśli nie masz konta to rejestrujesz się) i wpisujesz numer VIN pojazdu. w specyfikacji możesz znaleźć czy masz aktywną żaluzję która będzie zaznaczona takim wpisem:
*With Kysor Radiator Shutter / Z zaluzjami chlodnicy Kysor |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|