![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 25-12-2015
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 469
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
może wytłumacz koledze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. są układy powiązane z pokrętłem i są niepowiązane
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 25-12-2015
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 469
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
są układy, że otwierając zawór ( hot ) dajesz obieg nagrzewnicy a są takie, jak mk1 niepowiązane.
skutek jest taki, że jak nie dasz na hot to nie odpowietrzysz dobrze |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-10-2012
Skąd: Szczecin
Model: Kuga Mk2
Silnik: 1.5 EB 150 -> 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 216
|
![]() Cytat:
- Cytus - NIE CZEKAJ WYMIENIAJ ZBIORNICZEK - widać, że jest już popękany ! A TERAZ CHCĘ OSTRZEC WSZYSTKICH KOLEGÓW I KOLEŻANKI W 5-6 LETNICH "FOKACH" (być może tylko z EcoBoostami) - WYMIENIAJCIE PROFILAKTYCZNIE TE ZBIORNICZKI I WĘŻYKI NA GUMOWE !!!! - koszt w sumie niewielki !! Bo mimo że w ostatnich miesiącach praktycznie nic mi płynu nie ubyło to jednak zauważyłem pomarańczowy osad pod spodem zbiorniczka oraz świeże krople płynu na obudowie paska rozrządu oraz na poduszce silnika - ewidentnie cieknie ten wężyk (strach go ściskać) pewnie zaraz się rozleci. Foką nalatałem 102 000 km; mija dokładnie 6 lat od zakupu. Pozdrawiam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 21-10-2017
Model: Opel Corsa C / Focus Mk3
Silnik: 1.4 / 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2001 / 2011
Postów: 8
|
![]()
Cześć!
Jestem nowy na forum, więc się najpierw przywitam. Jestem Krzysiek, mieszkam pod Warszawą i najprawdopodobniej w sobotę nabędę Focusa 1.6 Ecoboost. Mam więc pytanie związane z tym zbiornikiem wyrównawczym i przewodami. Jak poznać czy w moim egzemplarzu są one wymienione na te "lepsze"? Jeśli nie są, to który dokładnie wężyk jest do wymiany? Ten cienki z lewej czy ten grubszy z prawej? Dziękuję za podpowiedzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 25-12-2015
Model: Focus
Silnik: 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2012
Postów: 469
|
![]() Cytat:
Ja miałem wymieniany ten z prawej - po wymianie jest ten gruby, który i tak mam znowu do wymiany... Obejrzyj je dookoła przy łączeniu, od spodu zdjęcie zrób jak te dostępne w postach i jak nie będzie zapocenia, mazi to jest ok. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-10-2012
Skąd: Szczecin
Model: Kuga Mk2
Silnik: 1.5 EB 150 -> 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 216
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] post: #14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 21-10-2017
Model: Opel Corsa C / Focus Mk3
Silnik: 1.4 / 1.6 Ecoboost
Rocznik: 2001 / 2011
Postów: 8
|
![]()
Dzięki wielkie, chyba wszelkie wątpliwości mam rozwiane już Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przed odbiorem autka jeszcze sprawdzę sytuację w tym miejscu i może mi wymienią od razu jak będzie coś nie tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::average
![]() Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 13-04-2014
Skąd: Ożarów Maz.
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI (163)
Rocznik: 2013
Postów: 64
|
![]()
dopadło i mnie.
zbiornik spękał. podobno to wina korka. zapycha sie odpowietrznik i zbiornik pracując rozpęcznia się... |
![]() |
![]() |