![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 05-01-2009
Skąd: Ciechanów
Model: FOCUS MK2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 248
|
![]()
Witam,przechodzę od razu do tematu, strasznie trzęsło mi kierownicą podczas hamowania z prędkości ze 120 km,do wymiany miałem tarcze hamulcowe,po wymianie wszystko było ok,lecz teraz po przejechaniu 4000 tys kilometrów problem powrócił,i dodatkowo trzęsie podczas jazdy przy prędkosci od 90 do 120 km,gdzie teraz szukać przyczyny?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-06-2018
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Mk2 Estate
Silnik: 1.6 TDCi 109km
Rocznik: 2005
Postów: 108
|
![]()
Obstawiam końcówki drążków kierowniczych.
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,572
|
![]() Cytat:
To tak w ramach wtrętu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A tak poważniej - co to za klocki? Może coś z nimi nie gra i właśnie zniszczyły Ci kolejną tarczę? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 05-01-2009
Skąd: Ciechanów
Model: FOCUS MK2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 248
|
![]()
jest to zestaw motorcrafta (tarcze+klocki),a czy wina tego moze być nie równo zdarta lewa opona?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Zdzich
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Warszawa
Model: Merc 211 'Avantgarde'
Silnik: 2,6 Pb/LPG
Rocznik: 2003
Postów: 186
|
![]()
Raczej nie, to pewnie końcówki drążków, jak Ci Anton już napisał.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
![]()
A ja obstawiam przegub.
Podnieś przód samochodu, żeby stał stabilnie i bezpiecznie, odpal silnik i zapnij bieg do 4 lub 5. I sprawdź jak pracują polosie. Tylko niech cię tam nie wkręci... Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez Phoenix_eu ; 10-07-2018 o 12:30 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,389
|
![]()
A widzisz. Wszyscy coś polecają a sam miałem identycznie w MK2FL (jak miałem).
Mechanicy w kółko zmieniali klocki i tarcze a krzywa była piasta (i stąd tarcze się "gły"). Piasty są w tym modelu z łożyskami. Jak chcesz znaleźć moje stare wpisy to zobaczysz długą listę ile razy jeździłem do mechaników i w kółko przy hamowaniu waliło po kierownicy i ile razy było mi mówione że to moja wina |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-06-2018
Skąd: Gdańsk
Model: Focus Mk2 Estate
Silnik: 1.6 TDCi 109km
Rocznik: 2005
Postów: 108
|
![]()
Ja bym jednak w pierwszej kolejności te drążki sprawdził, mimo iż cała reszta też jest prawdopodobna to jednak końcówki drążków najszybciej i najczęściej się zużywają.
Przeguby, piasty i półosie to zdecydowanie trwalsze elementy, ale mogą się posypać przy okazji jakiegoś ataku na krawężnik lub konkretną dziurę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2016
Skąd: Chester
Model: Focus MKII
Silnik: 1.8
Rocznik: 2008
Postów: 235
|
![]()
Wydaje mi się, że to dość indywidualne przypadłości. U mnie był winien lewy wewnętrzny przegub. Zależy jak się łożysko ułożyło, to czasem tarmosilo mi kierownicą , a czasem nie. Nie było reguły, ani prędkości i czy hamuje czy nie.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 05-01-2009
Skąd: Ciechanów
Model: FOCUS MK2
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 248
|
![]()
Łożyska przednie wymieniałem po obu stronach (FAG) i maja przejechane 10 tysięcy kilometrów
Bump: ale czemu zaraz po wymianie tarcz i kloców nic się nie działo gdyby to był nawet przegub lub koncówki drązków |
![]() |
![]() |