Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 18-09-2018, 22:38   #31
jaworq
ford::average
 
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 18-07-2014
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 Ghia X
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 114
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Tu koleś przechodzi przez wszystkie możliwe problemy odnośnie powietrza w układzie paliwowym i słabego odpalania:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

jaworq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2018, 08:48   #32
Rogallo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał radkor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wątpię aby to był rozrusznik. Prędzej już akumulator jak rozrusznik. Mój rozrusznik ma 312kkm nalotu i działa bardzo dobrze.

Poza tym skoro masz bąbel powietrza w rurce to skądś się tam wziął i to na tym bardziej bym się skupiał niż na rozruszniku.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Ledwo co wyminiłem akumulator, ciekawey jestem jak ma sie do tego wszytstkiego dwumas, bo rozrusznik faktycznie bardzo słabo kreci ale czy moze to byc wina dwumasy? Jesli chodzo te babelki to najpierw oczywiscie musze sprawdzic uszczelke w pusze ale to nie wczesniej niz za 2 tyg. Dziwne jest tylko to ze raz ten bąbelek jest raz go nie ma. Własnie sprawdziłem i teraz go nie ma. Oszaleć można.

Bump:
Cytat:
Napisał jaworq Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tu koleś przechodzi przez wszystkie możliwe problemy odnośnie powietrza w układzie paliwowym i słabego odpalania:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Oglądałem go już wczeniej, ale on nie dochodzi tam do żadnych wniosków, jest update pod filmikiem i mondek z rana nadal ciezko mu odpala. Miał też co prawda powietrze w układzie, ale jak sam stwierdził dokręcił jedynie puszke i problem znikł z tym że on zauważył wyciek na puszcze ja mam sucho. Mam zamiar własnie w ktorys weekend przejśc te jego wszystkie kroki po kolei. Typ wrzuca przydatne filmiki oglądam go od jakiegoś czasu i musze polecic jeszcze tego pana alan howatt. Aktualnie wrzuca filmiki z silnikiem 2.0tdci przed litf naprawde przydatna wiedza
Rogallo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2018, 17:05   #33
lucas4891
ford::professional
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Dwumasa nie ma nic do rzeczy. Kolega wczesniej pisze, ze watpi w wine rozrusznika. Tylko, ze ma inny silnik a duzy przebieg nic nie mowi o ilosci rozruchow silnika.
Jak Ci sie chce to mozesz rozebrac rozrusznik i sprawdzic stan panewek. Stan polaczen masowych i kabla idacego do rozrusznika tez warto sprawdzic
lucas4891 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2018, 20:12   #34
Rogallo
ford::advanced
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-01-2018
Skąd: Łódz
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2007
Postów: 347
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Cytat:
Napisał lucas4891 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dwumasa nie ma nic do rzeczy. Kolega wczesniej pisze, ze watpi w wine rozrusznika. Tylko, ze ma inny silnik a duzy przebieg nic nie mowi o ilosci rozruchow silnika.
Jak Ci sie chce to mozesz rozebrac rozrusznik i sprawdzic stan panewek. Stan polaczen masowych i kabla idacego do rozrusznika tez warto sprawdzic
Co do rozrusznika to mam 100% pewnosci, że jest po porstu już słaby. Wczesniej zwalałem to na baterie, ale po wymiane aku doszedlem do wniosku ze i z rozrusznikiem jest coś nie halo. Tak ogólnie to moj mondek stoi zawsze pod chmurką taki z niego natural, a pierwsze ciężkie odpalenie do wyładowania starego aku miałem kiedy raz wstawiłem go do garażu. Postał całą noc i cały dzien, własnie wtedy pierwszy raz nie chiał mi odpalić(musiałem go wypchąć z garażu). Wczesniej palił normalnie bez problemowo i to jest dopiero dziwna rzecz. Garaż jest mega ciasny auto ledwo tam włazi, przedni zderzak musi dotykać sciany żeby w ogóle zamknąć wrota, ale to nie może mieć raczej nic do rzeczy.
Rogallo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-05-2019, 06:09   #35
marian-k1
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 06-01-2017
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 2
Domyślnie Odp: Powietrze w układzie paliwowym

Witam w mondeo mk4 1,8 pojawiła się prawdopodobnie nieszczelność.
Objawy codziennie rano gdy tylko samochód będzie stal delikatnie przodem do góry nawet minimalne wzniesienie odpala i ganie po 2-3 eskudach. Trzeba później się nakręcić zęby odpalił. Przez cały dzień jest ok. Ostatnio filtr paliwa wymieniałem we wrześnio zeszłego roku i do tej pory nic się nie działo. Jak sprawdzić gdzie jest nieszczelność, czy z założenia wymienić obudowę filtra paliwa?
marian-k1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-05-2023, 08:29   #36
draker90
ford::advanced
 
Avatar draker90
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 15-10-2009
Skąd: Piekary Śląskie
Model: Mondeo mkIII Kombi GHIA
Silnik: 1,8 benzyna 125km
Rocznik: 2001
Postów: 218
Domyślnie Powietrze w przewodach paliwowych

Czy takie drobne bąble powietrza w przewodach paliwowych dw10c to powód do niepokoju ? Silnik pracuje prawidłowo, brak błędów.
Wyższa jakość [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Mondeo MKIII 1.8Pb 125km 2001rok
draker90 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2023, 20:53   #37
MichMonD
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 10-11-2023
Model: Mondeo mk4
Silnik: DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 1
Wink Mondeo mk4 DW10C filtr paliwa ;)

Cześć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , Panowie i Panie mam pewien problem bądź robi mi na złość Fordzik ;D . Wymieniam filtr paliwa wszystko zgodnie ze sztuką No okej bomble jakby piana/kawitacja No dobra poszukałem na forum obudowa lipa może być okej to zamówiłem w aso cała podstawę filtra paliwa . Założyłem nawet zaworek zwrotny przed filtrem bo miałem przetarty ten przewod przy rozrządzie czarny No to cyk nowy przewod z zaworkiem bo paliwo potrafilo sie cofnac po nocy . Problem polega na tym ,że cały czas mam na postoju jakby pianę czy małe bombelki przy gazowaniu . Przy odpalaniu za każdym razem leci bąbelek . Teraz pytanie czy jest jakiś sposób na odpowietrzenie tego filtra ?? Jak zaleje go do pełna pierwsze odpalenie jest super zero powietrza ale już jak odpalam za drugim razem cyk powietrze się pokazuje .... Już nie mam czego się dosłownie czepić. To Mój pierwszy ford No i jeden Serwis od diesla mówi, że w nich to normalne a drugi mówi, że nie powinno być. Na forum nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie dlatego założyłem temat . Auto ma moc wszystko jest okej ale czy te powietrze może być??

Ostatnio edytowane przez MichMonD ; 10-11-2023 o 20:56
MichMonD jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:49.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.