![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2019
Skąd: Wola
Model: focus mk2 lift
Silnik: 1.6
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
Cześć. Szukałem już tu informacji ale nic nie znalazłem. Problem z palącym się komunikatem niski poziom płynu hamulcowego. I teraz odpowiedzi na podstawowe pytania.
Tak. Płyn jest Tak. Czujnik w zbiorniczku wpięty Tak. Czujnik od ręcznego wpięty. Pytanie moje brzmi na jakiej zasadzie działa czujnik w zbiorniczku. Czy jest to na zasadzie jest płyn albo go nie ma on/off czy może działa na zasadzie oporności płynu, wtedy slaba jakość płynu mogła by dać taki komunikat. Dodam że mostkowalem czujnik poziomu płynu drucikiem i nie dało to efektu i stąd moje podejrzenia o zbyt niskiej oporności płynu hamulcowego. Z góry dzięki za pomoc |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 821
|
![]()
Jest tam pływak z magnesem i kontaktronem , nie bada oporności płynu .
Ostatnio edytowane przez technik08 ; 22-03-2019 o 08:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2019
Skąd: Wola
Model: focus mk2 lift
Silnik: 1.6
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
Ok. Czy w takim razie po czujniku w zbiorniczku a między zegarami jest coś? Jakieś wtyczki, bezpieczniki, przekaźniki? Cokolwiek i czy jest to jakoś oznaczone?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 821
|
![]()
Do schematu dotrę jutro po południu . Z tego co kojarzę , ale bez schematu nie dam gwarancji , czujnik idzie do GEMa i dalej info po szynie CAN na zegary .
Potwierdzam Ostatnio edytowane przez technik08 ; 23-03-2019 o 20:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2019
Skąd: Wola
Model: focus mk2 lift
Silnik: 1.6
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
Dzięki. Problem rozwiązany
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 21-03-2019
Skąd: Wola
Model: focus mk2 lift
Silnik: 1.6
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
Już tłumaczę. Może i rozwiązanie problemu nie jest zgodnie ze sztuką. Pisząc że mostkowalem czujnik miałem na myśli że spinalem jeden pin z drugim. Ale nie dawało mi to spokoju i spróbowałem podać masę na kabel który wychodzi z czujnika. Pomogło! Więc ta masę przepialem na pin przed czujnikiem. Czyli czujnik działa a masa jest podana "nowa" kiedyś oczywiście poszukam uszkodzonego kabla ale na tą chwilę problem usuniety
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
focus , płyn hamulcowy , program diagnostyczny |
|
|