![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#71 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-03-2019
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 150KM A8
Rocznik: 2019
Postów: 28
|
![]()
Zmiany zawieszenia dotyczą wersji 5-drzwiowej. Czy dobrze rozumiem, że w kombi zostaje wielowahacz?
KeyFree tylko drzwi z przodu - takiego typu oszczędności mnie drażnią. Oczywiście w zamówieniu, które złożyłem, jest wspomniane KeyFree ale nie ma mowy o tym, które drzwi otwiera. Czyli w zasadzie Ford nie może sobie nic zarzucić. Manetki do zmiany biegów przy kierownicy. Tutaj się zastanawiam, bo nie mam za duzo doświadczenia ze skrzyniami automatycznymi. W jakich sytuacjach są one potrzebne? Manetki oczywiście w zamówieniu nie są wspomniane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-03-2019
Model: a
Silnik: a
Rocznik: a
Postów: 230
|
![]() Cytat:
Cóż... Trzeba będzie przeprosić się z Ceedem albo poczekać na nowe VAGi lub 308 :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
ford::advanced
![]() Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 01-04-2014
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus cztery z kartonem mleka a był mondeusz cztery
Silnik: EB
Rocznik: 2018
Postów: 445
|
![]() Cytat:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z profilu Zachara [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez potraff ; 02-04-2019 o 20:45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 910
|
![]() Cytat:
Focus będzie tylko mild-hybrid https://images.carscoops.com/2019/04...ied-lineup.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,927
|
![]()
I te 90% kupuje "na oko", a nie korzysta z wiedzy innych udostępnionej na forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-07-2015
Skąd: Kraków
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 329
|
![]()
Bo te 90% kupuje samochód do jazdy, a nie chwalenia się wśród znajomych i na forach, że ma wielowahacz... szkoda że pewnie innych to też mało interesuje. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale z drugiej strony trzeba zrozumieć, jak ktoś wydaje swoje pieniądze to jednak ma prawo mieć taki kaprys. Już abstrah.ując (ah ta cenzura) od tego czy chodzi o samą świadomość posiadania czy cokolwiek innego.
Ostatnio edytowane przez mskgs ; 02-04-2019 o 23:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,927
|
![]()
Właśnie do jazdy kupuję z nieokradzionym tylnym zawieszeniem. Od tego zaczynam wybór. Bo znam różnicę i zauważam na pierwszym progu zwalniającym.
Prędzej się pochwalisz kolorem niż wielowahaczem, bo rzeczywiście świadomość różnicy jest bardzo niska. I tak mi się przypomniało w kontekście innego problemu opisywanego aktualnie na forum: Czy silniki w mk4 mają wreszcie czujnik poziomu płynu chłodzącego? Ostatnio edytowane przez weuek ; 02-04-2019 o 23:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 16-03-2019
Model: a
Silnik: a
Rocznik: a
Postów: 230
|
![]() Cytat:
Skoro zapłaciłem za wielowahacz i pełny system bezkluczykowy, to chciałbym dostać wielowahacz i pełny system bezkluczykowy. W innym przypadku liczę na to, że dealer przynajmniej w jakiejś części skutki cięć producenta weźmie na siebie (obniżając cenę zamówionego samochodu), a nie w pełni przerzuci je na mnie (bo tak to w tej chwili wygląda - zarobek dealera pozostał ten sam, a ja mam 2 "systemy" mniej). Nie jestem pieniaczem, nie odgrażam się procesami i nie żądam odszkodowania za jakiekolwiek straty. Po prostu nie wezmę samochodu niezgodnego z zamówioną specyfikacją. W tej chwili staram się "ratować" zamówienie. To ja przejawiam inicjatywę, to ja odezwałem się do dealera informując o zmianach (ciekawe kiedy bym się o nich dowiedział, gdyby nie informacja Fiesty na forum - pewnie w dniu odbioru auta), to ja proponuję ewentualne rozwiązania. Zapytałem dealera o ewentualne dołożenie adaptacyjnego zawieszenia licząc, że wtedy zachowam wielowahacz z tyłu (wydaje mi się, że z technicznego punktu widzenia CCD wyklucza belkę). Z utratą części funkcjonalności KeyFree powiedzmy, że się pogodziłem. Póki co odpowiedź handlowca jest taka, że możemy spróbować dołożyć adaptacyjne zawieszenie, ale zaproponował cenę wyższą, niż gdybym CCD zamówił od razu na początku marca (na auto dostałem 15% rabatu, na dołożenie CCD teraz raptem 10). Poza tym nie dostałem żadnej wiążącej listy zmian nowej specyfikacji, a ciężko jest mi opierać się wyłącznie na "liście z forum" i modyfikować zamówienie w oparciu o cennik 2019.25, kiedy od dzisiaj wiem, że na 100% dostanę specyfikację 2019.75 (tym bardziej, że w pierwszym dzisiejszym mailu od dealera dostałem informację, że w nowej specyfikacji wielowahacz zostaje; dopiero po mojej odpowiedzi handlowiec się poprawił, że zmian jest więcej). Chcę po prostu uniknąć sytuacji/nieporozumień, że dzisiaj dokonam zmian w zamówieniu, każę dołożyć CCD (nawet za nieatrakcyjną cenę), w lipcu/sierpniu przyjedzie samochód w którym jeszcze czegoś będzie brakowało (czego nie uwzględnia "Focusowa lista"), a dealer odmówi mi prawa do nieodebrania auta, powołując się na dzisiejszą modyfikację ("Przecież wiedział Pan o zmianach i się na nie godził. Jeszcze kazał Pan coś zmienić! Co my teraz zrobimy z tym autem? Komu je sprzedamy?"). Życie mnie nauczyło, że nie należy niczego uzgadniać "na gębę". Teraz mam wiążącą specyfikację dołączoną do umowy, a takie "domawianie" różnych opcji na czuja, to trochę kupowanie kota w worku... Co do samego zawieszenia... Jeśli chodzi o właściwości jezdne, na pewno nie poczułbym różnicy między wielowahaczem a belką. Jeśli chodzi o kulturę pracy - już bym polemizował... Ostatnio edytowane przez vegeciak ; 03-04-2019 o 01:05 |
|
![]() |
![]() |