![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::advanced
![]() Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
![]()
Przetestowac akumulator pod wzgledem zdolnosci rozruchowej. Czy jest dobry czy trzyma ampery. Jesli dobry to Alternator na blat i najprawdopodobniej do wymian szczotkotrzymacz z regulatorem. Bo to jest jeden element.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
no spoko tylko ładowanie jest zbyt niskie - przynajmniej z info podanego przez autora tak wynika. W temacie, który wskazałeś w ostatnim poście sam piszesz: "Skoro pali sie kontrolka a masz prawidłowe ładowanie to jest problem z osławionym kabelkiem o który piszemy tu od kilku miesięcy.".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]()
Niech zacznie od sprawdzenia kabelka a potem do rozważenia diody i inne dużo kosztowniejsze rzeczy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,775
|
![]()
Wskazówka na pewno cenna ale dla uzupełnienia wiedzy mam pytanie: jeśli zmierzy ładowanie przy samym alternatorze i bedzie za niskie to przyczyna również może być w tym kabelku?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 03-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,539
|
![]()
tak , przerabiałem to u siebie
__________________
pozdrowionka |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ford::amateur
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 23-11-2018
Skąd: polska
Model: mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2014
Postów: 4
|
![]()
Sprawa załatwiona - ładowanie 14,5 V kontrolka nie zaświeca się - powód to sławetny kabelek był przerwany przy wejściu do wiązki. Lutowanie izolacja i po sprawie.
Dziękuję za pomoc. Ostatnio edytowane przez peperoni70 ; 26-04-2019 o 13:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 01-11-2007
Skąd: Konin
Model: mondeo mk4
Silnik: 2.0 Pb +LPG
Rocznik: 2007
Postów: 2,781
|
![]()
otóż to
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::beginner
![]() Imię: waldek
Zarejestrowany: 11-01-2013
Skąd: kozle
Model: Ford Mondeo Titanium
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 04.2010
Postów: 13
|
![]()
Kolego "fdmast" ta wtyczka to pierwsza od lewej do prawej czy na odwrot ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
alternator , błąd , kontrolka |
|
|