![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1081 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 878
|
![]() Cytat:
Ktoś wie jaki tam jest prąd? Nie ma w tam Quick Charge, więc w porównaniu z ładowarką z QC to jest słabo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | ||
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,419
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-01-2019
Skąd: Tarnów
Model: focus mk4 kombi
Silnik: 1.0 EcoBoost MHEV 155, PS7
Rocznik: 2023
Postów: 115
|
![]() Cytat:
Podobnie zachowuje się ośmiobiegowy automat w Peugeocie 3008 - również szybko wybiera 7 lub 8 bieg gdy tylko przez chwilę jedziemy z równą prędkością. Obroty spadają wtedy nawet do 1400. Myślę, że to ma związek z pogonią za możliwie niskim spalaniem (czyli emisją CO2). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,568
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-03-2019
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 1.5 EB 150 KM
Rocznik: 2019
Postów: 17
|
![]()
Robert, nie o to chodzi. Wydech ogólnie jest za głośny.
A skrzynia automatyczna A8 w focusie zupełnie odwrotnie niż DSG, utrzymuje wysokie obroty przez większość czasu przynajmniej u mnie(w zakresie 2-3 tyś) przez co spalanie jest trochę większe w porównaniu z manulem 1.5 EB niż DSG-manual np w nowym 1.5 EcoTSI. Swoją drogą zwiększa to komfort i dynamikę jazdy, kwestia przyzwyczajenia Zbyt niskie obroty temu 3-cylindrowemu doładowanemu motorowi nie służą, przy tej masie samochodu jest bardzo wysilony |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,419
|
![]() Cytat:
A silnik 1.5 wcale nie jest taki wysilony, do tego maksymalny moment osiąga jeszcze przed 2k rpm - więc jadąc przy 1.7k rpm nic złego mu się nie dzieje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
ford::average
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-01-2019
Skąd: Tarnów
Model: focus mk4 kombi
Silnik: 1.0 EcoBoost MHEV 155, PS7
Rocznik: 2023
Postów: 115
|
![]() Cytat:
Szukając różnic mogących mieć wpływ na pracę wydechu w mojej wersji i w wersjach użytkowników skarżących się jego głośność przychodzi mi jeszcze do głowy jeden pomysł. Mój ma pojedynczą końcówkę wydechu, a np ST-Line podwójną. Vignale prawdopodobnie też. Może to jest ta przyczyna? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1088 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-03-2019
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 150KM A8
Rocznik: 2019
Postów: 28
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
ford::advanced
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 22-02-2019
Skąd: Żory
Model: Focus MK4 HB
Silnik: 1.5 Ecoboost A8
Rocznik: 2019
Postów: 243
|
![]()
Tak jak pisałem wcześniej u mnie buczenia nie zauważyłem (1.5 150 KM HB A8 Titanium). Mi automat przy spokojnej jedzie trzyma grubo poniżej 2000 obrotów, wrecz bliżej 1500. Przy licznikowych 140 jest jakieś 2300 obrotów.
Tak btw dzisiaj 680 km. Tempomat na licznikowe 140. Średnia licząc jeden korek i kawałek miasta na kienc trasy 102 km/h. Średnie spalanie 6,7 l |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 15-03-2019
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 1.5 EB 150 KM
Rocznik: 2019
Postów: 17
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |